خبر فوری

 
تسهیل در سفرهای مذهبی و گردشگری محور رایزنی وزیر حج و عمره عربستان سعودی با نخست وزیر موقت پاکستان
کد خبر :2040482063

20:54 1402/05/30


برچسب ها : انوار الحق کاکر, پاکستان و عربستان سعودی, تسهیلات, حج و زیارت, حجاج, دولت موقت, دیدار, سرمایه گذاری, گردشگری, نخست وزیر پاکستان, هیئت عربستانی, وزیر حج و عمره عربستان سعودی,

هیئت عربستان سعودی به سرپرستی شیخ توفیق بن فوزان آل ربیعه وزیر حج و عمره در جریان دیدارهای خود در اسلام آباد، اینک با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئت عربستان سعودی به سرپرستی شیخ توفیق بن فوزان آل ربیعه وزیر حج و عمره در جریان دیدارهای خود در اسلام آباد، اینک با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.

انوار الحق کاکر ضمن استقبال گرم از هیئت میهمان خطاب به شیخ توفیق بن فوزان آل ربیعه بیان کرد: پاکستان همواره شریک قابل اعتماد عربستان سعودی خواهد بود.

وی از رهبری عربستان سعودی به دلیل انجام بهترین تمهیدات برای زائران از سراسر جهان به ویژه زائران پاکستانی در دوران برگزاری باشکوه مراسم حج سال جاری تشکر و قدردانی به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد که عربستان سعودی همچنان به تمهیدات و رفتار ویژه خود با زائران پاکستانی در مراسم حج و عمره ادامه دهد.

نخست وزیر موقت پاکستان همچنین از عربستان سعودی به دلیل توجه جدی به فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان تحت شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه (SIFC) تمجید نمود.

در همین حال، شیخ توفیق بن فوزان آل ربیعه از انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان بدلیل استقبال گرم ایشان از هیئت عربستان سعودی قدردانی کرد و گفت: عربستان سعودی بی دریغ تمامی امکانات ممکن را در اختیار زائران پاکستانی قرار خواهد داد.

وی در پایان این دیدار اظهار کرد: این هیئت علاوه بر گسترش تسهیلات در سفرهای مذهبی، برای ترویج گردشگری عربستان سعودی در پاکستان نیز تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1