خبر فوری

 
 
تسخیر ایست بازرسی ارتش پاکستان بدست افراد مسلح ناشناس در پنجگور
کد خبر :59067334

15:50 1400/05/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشانس, پروژه سی پیک, حمله به ایست بازرسی, گروه های آزادی خواه بلوچ,

طی حمله افراد مسلح ناشناس به ایست بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه پنجگور ایالت بلوچستان تمامی پرسنل ارتش جان باخته و پاسگاه به تسخیر افراد مسلح درآمد


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی حمله افراد مسلح ناشناس به ایست بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه پنجگور ایالت بلوچستان تمامی پرسنل ارتش جان باخته و پاسگاه به تسخیر افراد مسلح درآمد.

به گفته منابع محلی، در شامگاه روز گذشته افراد مسلح ناشناس به ایست بازرسی ارتش پاکستان در مسیر پروژه سی پیک واقع در منطقه کیلکور بالگتر سهاکی حمله کردند، در جریان این حمله تمامی پرسنل ارتش کشته شده ، پاسگاه به تصرف افراد مسلح در آمد.

منابع افزودند: افراد مسلح همچنین به نیروهای امنیتی کمکی نیز حمله کردند، تاکنون جزئیاتی از تلفات این حمله منتشر نشده است.

لازم به ذکر است، معمولا گروه های آزادی خواه مسلح بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای حفاظتی مسیر مکران و پروژه سی پیک را بر عهده میگیرند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

تا کنون بیانیه ای از سوی مقامات نظامی پاکستان نیز در این زمینه صادرنشده است.

اضافه:

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش آزادی خواه بلوچ در بیانیه ای گفت: طی حمله شبه نظامیان به دو پاسگاه نیروهای حفاظتی مسیر پروژه سی پیک در منطقه بالگتر سهاکی واقع در پنجگور، بیش از 10 نفر کشته شدند.

مبارزه مسلحانه ما علیه پروژه سی پیک ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1