خبر فوری

 
 
ترور یکی از رهبران حزب مسلم لیگ ن و از نزدیکان نواز شریف در سرگودا
کد خبر :628276513

15:49 1399/11/15


برچسب ها : پنجاب, ترور, حزب مسلم لیگ, حزب مسلم لیگ نون, حمله, رهبر مسلم لیگ ن, سرگودا, مسلم لیگ ن, نواز شریف,

اعجاز حسین شاه یکی از رهبران حزب مسلم لیگ ن PML-N و یکی از افراد نزیک به نواز شریف نخست وزیر اسبق پاکستان به همراه مادر خویش درحال عزیمت به خانه خود بود که توسط افراد مسلح موتور سوار ترور شد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | اعجاز حسین شاه نایب رئیس سابق شورای اتحادیه منطقه مد پرگنه و یکی از رهبران حزب مسلم لیگ ن (PML-N) به همراه مادرش کبری بیگم در منطقه اسلام پوره شهر سرگودا  در حال عزیمت به منزل با اتومبیل شخصی خود بود که در منطقه چک بخش ملکوال و بر روی پل 9 رود سن موتورسیکلت سواران مسلح به سمت اتومبیل تیراندازی کردند که در نتیجه آن اعجاز حسین شاه  در دم جان باخت.

به گفته پلیس محلی، در این حمله مادر اعجاز حسین شاه زخمی شد ولی به شکل معجزه آسایی نجات یافت. همچنین پلیس اذعان داشت که مهاجمان به نام های اقبال، عاصم و محمد ریاض به همراه چند تن دیگر پس از تیراندازی به سمت بخش ملکوال فرار کردند.

کلانتری ملکوال پس از انتقال جسد اعجاز حسین شاه به بیمارستان و کالبد شکافی جسد وی را به خانواده اش تحویل داد. پلیس محلی توسط ریاض حسین شاه برادر مقتول علیه سه مظنون اصلی به نام های اقبال، عاصم و محمد ریاض و هفت نفر دیگر پرونده قضایی اقدام به قتل تشکیل داد.

 

ارسال نظر

 
1