خبر فوری

 
 
ترور ناموفق قاضی دادگاه عالی پیشاور
کد خبر :274970875

14:03 1397/12/09


برچسب ها : پیشاور, تیراندازی,

یک قاضی دادگاه عالی پیشاور از حمله افراد مسلح ناشناس جان سالم به در برد.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، یک قاضی دادگاه عالی پیشاور از حمله افراد مسلح ناشناس جان سالم به در برد.

حوالی ساعت 8 صبح امروز، افراد مسلح ناشناس، قاضی ایوب از قضات دادگاه عالی پیشاور را در منطقه حیات آباد این شهر هدف تیراندازی قرار دادند که در اثر این تیراندازی وی به همراه راننده  مجروح شدند.

وسیم ریاض سرپرست پلیس منطقه کینت پیشاور با تایید نمودن این حمله تروریستی از انتقال مجروحین به بیمارستان برای مداوا خبر داد.

وی در گفتگو با خبرگزاری دان اظهار داشت: قاضی ایوب از منطقه مسکونی قضات، سوار بر خودروی دولتی عازم دادگاه عالی بود که توسط افراد مسلح ناشناس هدف قرار گرفت.

وی افزود: افراد ناشناس از روبرو خودرو را هدف قرار دادند و حدود 20 گلوله از سوی این افراد به سمت خودرو شلیک گردیده است و در تحقیقات اولیه نوع سلاح استفاده شده در این حمله، مسلسل SMG و کلت اعلام گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات شاهدان عینی گفت: 2 فرد مسلح خودروی حامل قاضی ایوب را هدف قرار دادند و بلافاصله از محل گریختند.

وسیم ریاض گفت: ما در حال انجام تحقیقات برای شناسایی عاملان این حمله هستیم و وسیله نقلیه مورد استفاده را نیز تحت پیگرد قرار داده ایم.

ظهور آفریدی افسر بلندپایه پلیس پیشاور در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: قاضی ایوب بلافاصله پس از خروج از منزل خود هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت.

وی افزود: دو فرد راکب موتورسیکلت، خودروی قاضی ایوب را هدف قرار دادند و سلاح های کلاشینکف و کلت 9 میلیمتری دو نوع سلاحی بودند که در این حمله مورد استفاده قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طبق اعلام تیم پزشکی حال عمومی قاضی ایوب مساعد است و تحقیقات در خصوص عدم حضور نیروهای حفاظتی همراه وی صورت خواهد گرفت.

طالبان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.

ارسال نظر

 
1