خبر فوری

 
تردد گسترده نیروهای ارتش پاکستان در منطقه سبی بلوچستان/ احتمال آغاز عملیات نظامی
کد خبر :59261115

15:26 1399/11/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, سبی, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

منابع محلی بلوچ از تردد گسترده نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مختلف شهرستان سبی ایالت بلوچستان خبر داده و نسبت به احتمال آغاز عملیات نظامی در مناطق مسکونی این مناطق ابراز نگرانی نموده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع محلی بلوچ از تردد گسترده نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مختلف شهرستان سبی ایالت بلوچستان خبر داده و نسبت به احتمال آغاز عملیات نظامی در مناطق مسکونی این مناطق ابراز نگرانی نموده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تعداد وسیعی از نیروهای ارتش پاکستان با استفاده از خودروهای زرهی و نفربر به شهرستان سبی و دیگر مناطق حومه منتقل شده اند و اهالی منطقه از احتمال آغاز عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان خبر می دهند.

طبق گفته منابع محلی بلوچ، ده ها خودروی نظامی ارتش پاکستان به همراه تعداد زیادی از نیروها در مسیرهای منتهی به مناطق کوهستانی مستقر شده و هرگونه رفت و آمد به این مناطق را ممنوع اعلام نمودند.

گفتنی است پیش از این عملیات نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان همچون شهرستان آواران، کوهلو و هرنائی با استفاده از نیروهای زمینی و پشتیبانی بالگردها ادامه دارد و تاکنون چندین شهروند بلوچ در جریان این عملیات بازداشت و به زندان های مخوف اطلاعاتی پاکستان منتقل شده اند.

ارسال نظر

 
1