خبر فوری

 
 
تحویل 300 تبعه غیرمجاز به نیروهای مرزبانی پاکستان توسط ایران
کد خبر :2042384183

10:04 1399/07/14


برچسب ها : پاکستان و ایران, مرز ایران و پاکستان, مرز تفتان, مرز میرجاوه, مرزبانان ایرانی, نیروهای مرزبانی پاکستان,

مرزبانان ایرانی 300 شهروند غیر مجاز پاکستانی را که به صورت غیر قانونی وارد ایران شده بودند را در گذرگاه مرزی میرجاوه(تفتان) تحویل مقامات مرزی پاکستان دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| مرزبانان ایرانی 300 شهروند غیر مجاز پاکستانی را که به صورت غیر قانونی وارد ایران شده بودند را در گذرگاه مرزی میرجاوه(تفتان) تحویل مقامات مرزی پاکستان دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، 300 شهروند غیر مجاز پاکستانی که از مسیر غیر قانونی وارد خاک ایران شده بودند در شهرهای مختلف کشور توسط نیروهای پلیس مورد بازداشت قرار گرفته و تحویل نیروهای مرزبانی ایران جهت استرداد به خاک پاکستان شدند.

از میان شهروندان پاکستانی استرداد شده به مقامات مرزی این کشور، تعداد 256 نفر از آنان از ایالت پنجاب، 30 نفر از ایالت خیبر پختون خوا، 9 نفر از منطقه آزاد جامو و کشمیر، 3 نفر از ایالت سند و 2 تن دیگر نیز از ایالت بلوچستان می باشند.

تمامی این 300 نفر از طریق گذرگاه مرزی میرجاوه(تفتان) به نیروهای ویژه لیویز تحویل داده شده اند، این 300 نفر در بدو ورود توسط کادر پزشکی اداره بهداشت مورد ارزیابی سلامت قرار گرفتند.

طبق گفته محمد وارث دستیار کمیسار تفتان در حال حاضر بیش از 2 هزار شهروند پاکستانی که برای کسب درآمد بهتر سعی داشتند از طریق خاک ایران به سمت ترکیه و سپس کشورهای اروپایی مهاجرت نمایند در زندان های ایران به سر می برند.

 

ارسال نظر

 
1