خبر فوری

 
 
تحلیلگر: یکی از کشور های دوست نیز در توطئه های اخیر علیه پاکستان نقش دارد
کد خبر :1802746126

14:26 1399/07/13


برچسب ها : آمریکا, اسرائیل, پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, رژیم صهیونیستی, عربستان سعودی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, نواز شریف, هند, هیئت حاکمه پاکستان,

ظفر هلالی تحلیلگر پاکستانی طی گفتگو در برنامه شبکه خبری "GNN" اظهار داشت که یکی از کشور های دوست نیز در توطئه برای سرنگونی دولت عمران خان نقش دارد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ظفر هلالی تحلیلگر پاکستانی طی گفتگو در برنامه شبکه خبری "GNN" مدعی شد که فضل الرحمن رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) و رئیس جنبش دموکراتیک پاکستان PDM از سوی جبهه بین المللی پشتیبانی می شود که این پشتیبانی از سوی کشور هایی چون اسرائیل، هند و آمریکا بویژه از سوی یکی از کشور های دوست که از ما ناراحت است، انجام می شود. تلاش ها برای تشکیل یک دولت مردمی است که نام و نشانی از عمران خان نخست وزیر فعلی در آن دیده نشود. همچنین به همراه دسیسه علیه دولت مردمی پاکستان، علیه هیئت حاکمه و پروژه سی پیک نیز درحال انجام است. حال باید ببینیم که مردم پاکستان این توطئه را شکست می دهند یا پیروز می گردانند.

شایان ذکر است عمران خان ریاض روزنامه نگار ارشد پاکستانی روز گذشته اظهار داشت که این کشور ناراحت از دولت عمران خان، عربستان سعودی است و برای براندازی دولت حزب تحریک انصاف، از نواز شریف رهبر اپوزیسیون استفاده می کند.  

 

بخوانید: عربستان سعودی پشت پرده تلاش ها برای سرنگونی دولت عمران خان

ارسال نظر

 
1