خبر فوری

 
تحلیل: گفتگوی مطبوعاتی رئیس روابط عمومی ارتش پاکستان شامل پالس اعتماد ارتش نسبت به دولت بود
کد خبر :1566686002

11:35 1399/12/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, دولت فدرال, سخنگوی ارتش پاکستان, سرلشکر بابر افتخار, هیئت حاکمه پاکستان,

پس از گمانه زنی ها در خصوص انتخاب یوسف رضا گیلانی به عنوان نامزد مجلس سنا، پشتیبانی هیئت حاکمه (ارتش پاکستان) از گیلانی در این زمینه و انتخاب او به عنوان رئیس مجلس سنا، سخنگوی ارتش پاکستان آن را رد کرد و اعتماد ارتش نسبت به دولت فدرال را ابراز داشت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| پس از گمانه زنی ها در خصوص انتخاب یوسف رضا گیلانی به عنوان نامزد مجلس سنا، پشتیبانی هیئت حاکمه (ارتش پاکستان) از گیلانی در این زمینه و انتخاب او به عنوان رئیس مجلس سنا، براساس تحلیل صورت گرفته توسط سمیع ابراهیم روزنامه نگار ارشد پاکستانی، گفتگوی مطبوعاتی رئیس روابط عمومی ارتش پاکستان حائز اهمیت بود. براساس تحلیل ارائه شده توسط این روزنامه نگار، پس از ظهور یوسف رضا گیلانی به عنوان نامزد مجلس سنا، شایعاتی مبنی بر رئیس شدن وی در مجلس سنا و اختلاف و دو دستگی میان ارتش پاکستان و دولت فدرال منتشر شده است که گفتگوی روز گذشته سخنگوی ارتش حائز اهمیت است. سرلشکر بابر افتخار در این گفتگو ضمن رد کردن این گمانه زنی ها، با ابراز اعتماد کامل ارتش از دولت فدرال، در پاسخ به سوال مطرح شده که "ارتش در زمینه برنامه اقدام ملی به وظیفه خود عمل کرد اما شاید دولت باید بیش از این فعالیت داشته باشد" گفت: کار درحال انجام است و با سرعت بسیار خوب، ما مطمئن هستیم و به زودی این کار انجام می شود.

سمیع ابراهیم در تحلیل خود این سخن را پالس مثبت ارتش عنوان کرد و افزود: سخنگوی ارتش بدین ترتیب اعتماد کامل نسبت به دولت فدرال را ابراز داشت و مستقیما پاسخ داد که هیچ اختلافی میان ارتش، رهبری نظامی و دولت وجود ندارد و دو طرف به صورت مشترک درحال فعالیت هستند. علاوه بر آن سرلشکر بابر افتخار گمانه زنی ها در خصوص انتصاب سپهبد آصف غفور به عنوان رئیس سازمان اطلاعاتی ISI را رد کرد و گفت: انتصابات در سطح عالی در ارتش، چندان کوتاه مدت نیستند و به این زودی ها انجام نمی گیرد.  

ارسال نظر

 
1