خبر فوری

 
 
تحقیقات دولت پاکستان علیه مخالفان سفر ولیعهد عربستان
کد خبر :1398258943

22:32 1398/01/09


برچسب ها : آژانس تحقیقاتی فدرال, پاکستان, عمران خان, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان سعودی,

آژانس تحقیقاتی فدرال پاکستان تحقیقات علیه مخالفان سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان را آغاز کرده است.


 

به گزارش راز نیوز، آژانس تحقیقاتی فدرال پاکستان تحقیقات علیه مخالفان سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان را آغاز کرده است. تمام احزاب و گروهایی که همزمان با سفر محمد بن سلمان به پاکستان با راه اندازی کمپین هایی در شبکه های اجتماعی مخالفت خود را ابراز داشتند و همچنین کسانی که عکس خاشقچی را  به نشانه اعتراض عکس پروفایل خود گذاشته بودند، در لیست تحقیقات آژانس تحقیقاتی فدرال پاکستان قرار گرفته اند.

نامه فوق محرمانه آژانس تحقیقاتی فدرال در 22 اسفند 1397 در شبکه های اجتماعی منتشر شد. روزنامه نگاران پاکستان پس از تاییدیه نامه از آژانس تحقیقاتی فدرال در مورد این نامه اعتراض خود را علیه تصمیم های یک جانبه دولت اعلام کردند.

یکی از خبرنگاران در شبکه اجتماعی تویتر اعلام کرد، عکس یک خبرنگار عربستانی برای عمران خان آزار دهنده است که این حرکت عمران خان باعث ننگ پاکستان است.

در این نامه، تحقیقات علیه 6 خبرنگار و 4 حزب اعلام شده است. اسامی خبرنگاران  مطیع الله جان، مرتضی سولنگی، اعزاز سید، عمار مسعود، عمر چیمه و احمد وقاص گواریه و اسامی احزاب مجلس وحدت المسلمین، انجمن دانشجویان امامیه، حزب التحریر پاکستان و حزب تعمیر وطن در این نامه درج شده است . علاوه بر آن ، تحقیقات برخلاف تمامی افرادی که در کمپین مخالفت با سفر ولیعهد سعودی به پاکستان شرکت داشتند نیز انجام خواهد شد.

در این نامه ذکر شد که این افراد و گروها بیشترین مخالف علیه سفر محمد بن سلمان در شبکه های اجتماعی را داشتند که این اقدام نوعی اهانت به مهمان خصوصی پاکستان محسوب می شود.

ارسال نظر

 
1