خبر فوری

 
 
تحصن مردم پاراچنار به انفجار های تروریستی با وجود حصار امنیتی
کد خبر :1303725265

15:30 1399/05/03


برچسب ها : انفجار بمب, پاراچنار, تحصن,

مردم شهر پاراچنار روز گذشته پس از دومین انفجار تروریستی طی یک ماه گذشته ، به تحصن مقابل باشگاه خبرنگاران این شهر پرداختند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| مردم شهر پاراچنار روز گذشته پس از دومین انفجار تروریستی طی یک ماه گذشته ، به شدت به خشم آمده و به تحصن مقابل باشگاه خبرنگاران این شهر پرداخته و شعار هایی در زمینه جنایات مداوم علیه مردم این شهر به جرم شیعه بودن، سر دادند. شرکت کنندگان ابراز داشتند: از طرفی با وجود حکم دادگاه ها به نفع ما در مورد اراضی اشغالی، تاکنون دولت هیچگونه اقدامی در این زمینه انجام نداده و از طرفی نیز ما را بوسیله عملیات های تروریستی هدف قرار می دهند. چگونه ممکن است باوجود تدابیر شدید امنیتی و ایست بازرسی ها در جای جای شهر و ورودی ها، عناصر تروریستی به راحتی وارد شهر شده و با نصب بمب، مردم را هدف قرار دهند؟ تظاهرات کنندگان اظهار داشتند: مردم شهر پاراچنار نیز جزئی از مردم این کشور هستند اما این درحالی است که با این مردم رفتاری بدتر از مادر خوانده بر فرزندان صورت می گیرد. احساسات جوانان در حال خارج شدن از کنترل است و درصورت عدم دخالت دولت و حل و فصل کردن مشکلات این مردم، احتمال روی دادن یک اتفاق بزرگ وجود دارد.

تظاهرات کنندگان ضمن درخواست شناسایی عناصر تروریستی و مجازات آنها، گفتند نباید حقوق مردم پاراچنار نادید گرفته شود.

لازم به ذکر است روز گذشته طی انفجار تروریستی در بازار طوری، 17 تن به همراه یک زن و کودک 12 ساله زخمی شدند که وضعیت برخی از افراد وخیم گزارش شده است. گفتنی است این دومین انفجار در شهر پاراچنار طی یک ماه گذشته بوده است.

ارسال نظر

 
1