خبر فوری

 
 
تحریک طالبان پاکستان مسئولیت سه حمله تروریستی طی یک هفته اخیر را بر عهده گرفت
کد خبر :527873506

14:38 1400/01/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, باجور ایجنسی, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, دیره اسماعیل خان, محمد خراسانی, نیروهای امنیتی پاکستان,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت سه حمله مسلحانه علیه نیروهای امنیتی پاکستان طی یک هفته اخیر را بر عهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت سه حمله مسلحانه علیه نیروهای امنیتی پاکستان طی یک هفته اخیر را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای در کانال خبری خود مسئولیت سه حمله جداگانه طی یک هفته اخیر در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی در این بیانیه خود ابراز داشت: دو روز قبل اعضای تحریک طالبان پاکستان یک خودروی پلیس در حوالی مرکز پلیس کلاچی در دیره اسماعیل خان را به وسیله راکت هدف قرار دادند که در اثر آن سه نیروی پلیس زخمی شده و خودروی مذکور به صورت کامل منهدم گردید.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان همچنین در ادامه این بیانیه تصریح کرد: دو مرکز دیده بانی ارتش پاکستان واقع در مناطق لونری و مانره در بخش کلاچی نیز توسط نیروهای ما هدف قرار گرفت.

وی افزود: در حمله به این مراکز دیده بانی ارتش پاکستان که در ساختمان های متروکه مدارس ایجاد شده بودند، دو نظامی ارتش پاکستان کشته شده و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که روابط عمومی ارتش پاکستان تاکنون هیچ بیانیه ای در خصوص صادر نکرده است.

لازم به ذکر است سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان روز پنجشنبه نیز مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در بخش سلارزئی شهرستان باجور ایالت خیبر پختون خوا را نیز بر عهده گرفته بود.

بخوانید: حمله به نیروهای پلیس در دیره اسماعیل خان

ارسال نظر

 
1