خبر فوری

 
تحریک طالبان پاکستان: ضمن خنثی سازی یورش ارتش، ارتش و پلیس را هدف حملات قرار دادیم
کد خبر :1084966854

15:37 1402/04/23


برچسب ها : پاراچنار, پذیرش مسئولیت حمله, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, حملات تروریستی, وزیرستان جنوبی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلفی با بیان اینکه یورش ارتش به منزل یکی از همرزمان در اعظم ورسک را خنثی کردیم، مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروی پلیس و ارتش در پاراچنار و پیشاور را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان اظهار داشت که مجاهدین روز پنجشنبه (22 تیر) یک نظامی ارتش را در پاراچنار هدف قرار داده و به هلاکت رساندند. نظامی کشته شده در شهادت یکی از همرزمان ما نقش داشت.

وی همچنین بیان داشت که مجاهدین پاسگاه پلیس متنی در بده بیر شهر پیشاور را با سلاح های سبک و سنگین مورد حمله قرار دادند که دراثر این حمله علاوه بر آتش گرفتن و سوختن تراانسفورماتور و تعدادی از خودروها، احتمال تلفات جانی نیروی پلیس بسیار بالا است. ناگفته نماند که چند روز قبل در همین منطقه با کشتن یکی از همرزمان ما به نام ملنگ، با بستن جسد او در قسمت جلوی خودروی زرهی، به جسد وی بی احترامی کرده بودند.

این درحالی است که براساس موضع منتشر شده از سوی پلیس پیشاور در خصوص این حمله، آمده است که پرسنل حاضر در پاسگاه با جدیت و قدرت با تروریست ها به مقابله پرداخته و دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند. همچنین گفته شد که هیچگونه تلفات جانی به نیروی پلیس وارد نیامده و پس از واکنش نیروی پلیس در پاسخ به حمله تروریستی، تیراندازی متوقف شد.  

سخنگو در ادامه در پیامی دیگر با بیان اینکه ارتش پاکستان سعی کرد صبح پنجشنبه منزل یکی از مجاهدان را در منطقه نرگس کلی اعظم ورسک بخش وانا در وزیرستان جنوبی مورد حمله قرار دهد، اظهار داشت که مجاهدین که از قبل از این عملیات مطلع بودند، طی واکنش به موقع با کشتن و زخمی کردن تعدادی از نظامیان، موفق به خروج امن از محل شدند.

ارسال نظر

 
1