خبر فوری

 
 
تحریک طالبان پاکستان اظهارات روابط عمومی ارتش پاکستان در خصوص تامین مالی توسط هند را رد کرد
کد خبر :314523712

16:49 1399/08/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان, تامین مالی, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, جنبش طالبان پاکستان, هند,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای اظهارات سخنگوی ارتش پاکستان در کنفرانس مطبوعاتی مبنی بر اینکه تحریک طالبان پاکستان از سوی هند تامین مالی می شود را به طور کامل رد کرد .


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای اظهارات سخنگوی ارتش پاکستان در کنفرانس مطبوعاتی مبنی بر اینکه تحریک طالبان پاکستان از سوی هند تامین مالی می شود را به طور کامل رد کرد و این سخنان را اقدامی برای انحراف اذهان عمومی از شکست و نا کامی های ارتش دانست و افزود: هدف از چنین کنفرانس های مطبوعاتی جعلی چیزی جز سرپوش گذاشتن بر ناکامی های ارتش پاکستان نیست، همانطور که ارتش پاکستان به جای پاسخ دادن به تجاوزات اخیر هند در دره نیلم خط کنترل مرزی، این مسئله را سرکوب کرد و این کنفرانس مطبوعاتی به عنوان حقه بازی است. تحریک طالبان پاکستان در ادامه خاطر نشان کرد که بمباران کردن مناطق قبایلی و بلوچ ها و عملیات در این مناطق روش ارتش پاکستان است که بر کسی مخفی نیست و این اقدامات را ارتش پاکستان با کمک های مالی آمریکا و دیگر کشور ها انجام می دهد. تحریک طالبان پاکستان با انجام یک وظیفه مقدس خواستار احیای سیستم اسلامی در پاکستان است و مجاهدین نیاز های ضروری در این مسیر را خودشان و با اتکا به خود و همکاری مردم غیور پاکستانی انجام داده اند. بسیاری از علما، دانش پژوهان، رهبران سیاسی و مذهبی و اعضا در این راستا قربانیان بی شماری اهدا کرده اند. خواسته احیای سیستم شریعت اسلامی و تلاش های سیاسی و نظامی برای آن از اولویت های تحریک طالبان پاکستان است و این حق سیاسی و دینی ما نیز است؛ ما متعهد شده ایم تا تمامی موانع موجود در مسیر را نابود کنیم.

طالبان پاکستان در پایان بیانیه خود از مردم پاکستان خواست تا به چنین سخنان ارتش پاکستان که می خواهد تلاش ها برای حقوق مجاز را پایان دهد و مردم را نسبت به این مسیر بدظن کند، گوش ندهند بلکه به مطالعه اتفاقات و رویداد ها بپردازند و بفهمند که ارتش برای پنهان کردن شکست های سیاسی و نظامی خود طی دو  الی سه سال اخیر چه دروغ هایی بیان کرده و از چه دسیسه هایی استفاده کرده است.

ارسال نظر

 
1