خبر فوری

 
 
تحریم کمیته رویت هلال ماه توسط علمای برجسته شیعه پنجاب و سند
کد خبر :860732293

16:30 1399/06/29


برچسب ها : سپاه صحابه, شیعه, مفتی منیب الرحمن, کمیته رویت هلال ماه, یزید,

سخنرانی مفتی منیب الرحمن عضو کمیته رویت هلال پاکستان در حمایت از یزید، باعث بروز غم و اندوه توسط علمای شیعه و سنی شده و این علما سخنرانی مفتی منیب الرحمن را محکوم کردند. همچنین دو تن از علمای شیعه از ایالات پنجاب و سند، کمیته رویت هلال ماه را نیز تحریم کردند.


پنجاب/سند: به گزارش راز نیوز| سخنرانی مفتی منیب الرحمن رئیس کمیته رویت هلال ماه پاکستان در حمایت از یزید، باعث بروز غم و اندوه توسط علمای شیعه و سنی شده و این علما سخنرانی مفتی منیب الرحمن را محکوم کردند. همچنین حجت الاسلام دکتر محمد حسین اکبر رهبر تحریک حسینیه پاکستان از پنجاب و سید ارشاد حسین نقوی از علمای برجسته سند ضمن تحریم کردن کمیته رویت هلال، مفتی منیب الرحمن را یزیدی عنوان کرده و گفتند: این فرد پرچمدار ایدئولوژی یزیدی است و از یزیدی ها پشتیبانی می کند، بنابراین ما جلسه کمیته رویت هلال به ریاست مفتی منیب الرحمن را تحریم می کنیم .

حجت الاسلام محمد حسین اکبر اظهار داشت که ما از دولت می خواهیم تا ضمن برکنار کردن هرچه سریعتر این شخص یزیدی از سمت ریاست، یک مسلمان حقیقی، محب اهلبیت (علیهم السلام) و شخصی میانه رو را در این سمت منصوب کند. وی همچنین اظهار داشت که باید علمای شیعه در کمیته رویت هلال نمایندگی برابری داشته باشند. سید ارشاد حسین نقوی نیز خاطر نشان کرد تا زمانی که مفتی منیب الرحمن رئیس این کمیته باشد، وی در نشست ها شرکت نخواهد داشت.

ارسال نظر

 
1