خبر فوری

 
 
تحریم سردار سلیمانی و سپاه پاسداران از سوی عربستان سعودی و بحرین در استقبال از تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا
کد خبر :797327413

15:03 1397/08/02


برچسب ها : ایران, تحریم, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, قاسم سلیمانی,

عربستان سعودی و بحرین نیز با استقبال از این تصمیم آمریکا، در بیانیه‌ای مشترک،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را در فهرست افراد و گروه های تروریسم قرار دادند.


 

پس از اقدام وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم دو نفر ایرانی به اتهام ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عربستان سعودی و بحرین نیز با استقبال از این تصمیم آمریکا، در بیانیه‌ای مشترک،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را در فهرست افراد و گروه های تروریسم قرار دادند.

عربستان و بحرین در این بیانیه مشترک مدعی شدند که 9 نفر از افرادی را که به طالبان کمک می‌کنند از جمله حامیان ایرانی آنها را تحریم کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: عربستان و بحرین در اقدامی مشترک و با تأسی از اقدام وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا، نام چهار فرد و نهاد را در فهرست افراد و نهادهایی قرار دادند که  از اقدامات مخرب ایران حمایت می‌کنند که این اسامی عبارتند از: قاسم سلیمانی، حامد عبداللهی، عبدالرضا شهلائی، و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

این اقدام خصمانه عربستان در حالی صورت گرفته است که خبر قتل فجیع جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی طی هفته‌های اخیر در صدر رسانه‌های منطقه و بین‌الملل قرار گرفته است.

ارسال نظر

 
1