خبر فوری

 
 
تجاوز جنسی سربازان ارتش پاکستان در بلوچستان
کد خبر :1213118622

14:09 1400/03/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, پایگاه ارتش پاکستان, تجاوز,

تجاوزات جنسی بدست ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان افزایش یافت


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| تجاوزات جنسی بدست ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان افزایش یافت، ارتش پاکستان در حین تفتیش روستاهای حوالی کیلکور به زنان متعددی تجاوز کرد و در پی اعتراض پدر یک از آنها انرا به قتل رساندند.

بدلیل عملیات تفتیشی ارتش پاکستان طی چند هفته گذشته که با خشونت و جبر همراه بوده است ساکنین 9 روستا مهاجرت کردند.

افراد مهاجر در پاسخ به سول خبرنگارها گفتند: از زمانی که ارتش پاکستان در این منطقه پاسگاه احداث کرده است تعرض جنسی به زنان روستاها ادامه دارد.

منطقه کلیکور طی سالیان متمادی مرکز عملیات تفتیشی ارتش پاکستان بوده است که طی این عملیات ها افراد بیشماری کشته شده اند، اما موج جدید عملیات تفتیشی ارتش پاکستان از قبل شدیدتر است که در آن علاوه بر ضرب و شتم زنان آنها را هدف تجاوز جنسی قرار میدهند.

نیروهای ارتش پاکستان طی تفتیش شبانه خانه ای در روستای گیشتری قصد داشتند به دختر اهل خانه تجاوز کنند که با مقاومت پدرش بنام پیری فرزند احمد روبرو شدند وی با دستان خالی مقابل سربازان ایستاد که سربازان ارتش پس از ضرب و شتم وی را به ضرب گلوله به قتل رساندند، همچنین طی 11 روز حدود 7 زن در روستای ایدی مورد شکنجه و تعرض جنسی قرار گرفتند.

به گفته خبرنگاران روستای گشتاری از توابع کیکلور با نام های:هردهی، گت گر و داتی نیز شناخته می شود، این روستا از توابع کیکلور در پنجگور بلوچستان میباشد.

ارسال نظر

 
1