خبر فوری

 
تبرئه دو عضو گروه تروریستی جندالله توسط دادگاه عالی ایالت سند پاکستان
کد خبر :1316339082

15:06 1398/11/26


برچسب ها : احسن سلیم حیات, ارتش پاکستان, تبرئه, جندالله, دادگاه عالی سند, گروه تروریستی, کراچی,

دادگاه عالی ایالت سند پاکستان در جریان بررسی پرونده حمله مسلحانه به فرمانده یگان کراچی ارتش پاکستان دو تن از عناصر گروه تروریستی جندالله را تبرئه کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه عالی ایالت سند پاکستان در جریان بررسی پرونده حمله مسلحانه به فرمانده یگان کراچی ارتش پاکستان دو تن از عناصر گروه تروریستی جندالله را تبرئه کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه دادرسی پرونده مربوط به حمله مسلحانه به احسن سلیم حیات با حضور 11 تن از متهمان عضو گروه تروریستی جندالله در دادگاه عالی ایالت سند برگزار شد.

در جریان این جلسه دادگاه عالی ایالت سند درخواست تجدید نظر در حکم اعدام 9 تن از متهمان را رد و 2 تن دیگر از متهمان این پرونده به نام های یعقوب سعید خان و نجیب الله را به دلیل عدم اثبات جرم تبرئه نمود.

اسامی 9 تن از محکومان به اعدام به این شرح اعلام گردیده است: عطاء الله رحمان سرکرده گروه تروریستی جندالله، شهزاد باجوا، دانش امام، خریم سیف، عزیز احمد، شهزاد مختار، راؤ خالد، شعیب احمد و محمد خالد.

لازم به ذکر است دادگاه مبارزه با تروریسم تمامی این 11 نفر از عناصر گروه تروریستی جندالله در پرونده حمله تروریستی به احسن سلیم حیات فرمانده یگان کراچی ارتش پاکستان را محکوم به مرگ نمود.

در حمله تروریستی به احسن سلیم حیات در سال 2004 میلادی، شش تن از نظامیان ارتش جان باختند و فرمانده یگان کراچی ارتش پاکستان از این حمله جان سالم به در برد.

ارسال نظر

 
1