خبر فوری

 
 
تبادل آتش در خط کنترل مرزی بین ارتش پاکستان و هند
کد خبر :1381220068

13:40 1399/10/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, بمباران, پاکستان و هند, تبادل آتش, تیراندازی, خط کنترل مرزی پاکستان وهند, سخنگوی ارتش پاکستان, نقض آتش بس,

شب گذشته نیروهای ارتش پاکستان و ارتش هند در خط کنترل مرزی در نزدیک بخش های تنگدار و کرناه به سمت یکدیگر تیراندازی کردند که طی آن 5 نفر زخمی شده و چندین ساختمان از جمله یک مسجد آسیب دیدند.


سری نگر: به گزارش راز نیوز | شب گذشته نیروهای ارتش پاکستان و ارتش هند در خط کنترل مرزی در نزدیک بخش های تنگدار و کرناه به سمت یکدیگر تیراندازی کردند که طی آن 5 نفر زخمی شده و چندین ساختمان از جمله یک مسجد آسیب دیدند.

براساس گزارش مقامات مسئول هند، ارتش پاکستان با نقض آتش بس، خط کنترل مرزی در نزدیک بخش های تنگدار و کرناه در بخش کپواره را بمباران کرد که طی آن دست کم 5 نفر زخمی شده و یک مسجد و چندین ساختمان دچار آسیب دیدگی شدند.

همچنین منابع پاکستان اعلام کردند: ارتش هند با نقض آتش بس به سمت خط کنترل مرزی پاکستان تیراندازی کرد که طی آن یک سرباز پاکستانی جان باخت و یک شهروند غیرنظامی زخمی شد.

سخنگوی ارتش پاکستان با تایید این خبر گفت: ارتش هند با نقض توافق آتش بس به سمت خط کنترل مرزی پاکستان در بخش کوئی رتا و کتیرا تیراندازی کرد که طی آن یک سرباز پاکستانی به نام مختیار جان باخت. همچنین ارتش هند با تیراندازی به سمت مناطق مسکونی بخش کوت کتیرا یک شهروند 34 ساله را زخمی کرد که وی به بیمارستان منتقل شد. ارتش پاکستان نیز با تیراندازی و بمباران مواضع ارتش هند به این اقدام پاسخ داد.

ارسال نظر

 
1