خبر فوری

 
تایید سفر هیئت پاکستانی به اسرائیل توسط اسحاق هرتزوگ
کد خبر :1095482005

15:22 1401/03/08


برچسب ها : احمد قریشی, افزایش روابط, پاکستان و اسرائیل, تاجران, داووس, دیدار, مجمع جهانی اقتصاد,

روز گذشته در شبکه های اجتماعی خبری در خصوص روابط پاکستان و اسرائیل منتشر شد و این خبرها حاکی از سفر یک هیئت پاکستانی به اسرائیل می باشد و دیدار این هیئت با رئیس جمهور این کشور سرخط این خبرها شده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | روز گذشته در شبکه های اجتماعی خبری در خصوص روابط پاکستان و اسرائیل منتشر شد و این خبرها حاکی از سفر یک هیئت پاکستانی به اسرائیل می باشد و دیدار این هیئت با رئیس جمهور این کشور سرخط این خبرها شده است.

در ادامه حاشیه این خبرها، برخی از تحلیلگران شبکه های اجتماعی بیان کرده اند که اعضای این هیئت تابعیت آمریکایی دارند و اصالت آنها به پاکستان بر میگردد و این افراد روزنامه نگاران و تاجران آمریکایی با اصالت پاکستانی هستند که از اسرائیل بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است که سرشناس ترین اعضای این هیئت، احمد قریشی مجری سابق PTV شبکه تلویزیونی دولتی پاکستان می باشد همچنین احمد قریشی، یک شهروند پاکستانی است که ده ها سال به عنوان روزنامه نگار در خاورمیانه و سایر نقاط کشور فعالیت می کند.

اما حقیقت ماجرا طی سخنرانی اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل در مجمع جهانی اقتصاد داووس در تاریخ 4 خرداد (25 می)، افشا شد و نکته قابل توجه سخنرانی وی این بود که اسرائیل در مورد روابط گسترده با سایر کشورها، گفتگوهایی ترتیب خواهد داد.

اسحاق هرتزوگ پس از سخنرانی طی مصاحبه مطبوعاتی با ابراز خرسندی گفت: ظرف یک ماه گذشته، اسرائیل میزبان هیئت های کشورهای مختف از جمله پاکستان بوده است. وی افزود: این دید و بازدیدها ثابت می کند که جهان می خواهد به سمت صلح و نظم و محیط دوستانه حرکت کند.

پس از این سخنرانی، اکنون دیگر جای بحثی باقی نمی ماندکه خبرنگاران پاکستانی و اقشار دیگر نه تنها به اسرائیل سفر کرده بلکه با رئیس جمهور این کشور نیز دیدار بجا آورده اند.

ارسال نظر

 
1