خبر فوری

 
 
تایید تجاوزات هند در کشمیر توسط گروه پارلمانی بریتانیا
کد خبر :55948279

18:39 1397/08/14


برچسب ها : بریتانیا, پاکستان, هند, کشمیر, کشمیر اشغالی,

گروه پارلمانی بریتانیا نیز تجاوزات و اعمال غیر قانونی دولت هند در کشمیر اشغالی را تایید کرد.


گروه پارلمانی بریتانیا نیز تجاوزات و اعمال غیر قانونی دولت هند در کشمیر اشغالی را تایید کرد.

گروه مذکوره طی انتشار بیانیه ای با اشاره به ' قوانین سیاه' گفت : " دولت و ارتش هند به کمک این قوانین درحال ظلم و ستم بر مردم کشمیر هستند ."

در این اطلاعیه از دولت هند درخواست شده است تا از اعمال غیر قانونی خود و از نقض حقوق بشر نیز دست بردارد. علاوه بر آن از دولت هند تقاضا شده است تا استفاده از اسلحه پیلت توسط ارتش هند در کشمیر اشغالی را نیز به طور کامل ممنوع کند.

در این اطلاعیه علاوه بر موارد مذکوره، درخواست محاکمه افرادی که موجب نقض حقوق بشر در کشمیر اشغالی می‌شوند نیز شده است. در این حین گفته شده است که باید گورهای دسته جمعی در کشمیر اشغالی شناسایی شده و درمورد آنها تحقیق انجام شود.
گروه پارلمانی بریتانیا در این اطلاعیه اذعان داشته است تا افرادی که ربوده شده اند نیز در رابطه با آنها باید به خانواده هایشان اطلاع رسانی شود.

گفتنی است که پاکستان از این اطلاعیه گروه پارلمانی بریتانیا استقبال کرد. لازم به ذکر است که کشور پاکستان با توجه به ظلم ها و نقض حقوق بشر در کشمیر اشغالی همیشه صدای خود به حمایت از کشمیری ها را بلند کرده است.

همچنان پاکستان همیشه بر این امر نیز تاکید ورزیده است که باتوجه به ظلم ها و اعمال و رفتار غیر انسانی هند در کشمیر اشغالی، باید عليه آن اقدامی قاطع انجام شود.

ارسال نظر

 
1