خبر فوری

 
 
تاکید کمیساریای عالی استرالیا و وزیر کشور پاکستان بر لزوم مقابله با قاچاق انسان و کالا
کد خبر :189116594

13:19 1399/11/01


برچسب ها : پاکستان و استرالیا, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان, کمیساریای عالی استرالیا,

کمیساریای عالی استرالیا و وزیر کشور پاکستان در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه و موضوعات مختلف منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت انجام اقدامات موثر در جهت مقابله با قاچاق کالا و انسان تاکید نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کمیساریای عالی استرالیا و وزیر کشور پاکستان در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه و موضوعات مختلف منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت انجام اقدامات موثر در جهت مقابله با قاچاق کالا و انسان تاکید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جفری شاو کمیساریای عالی استرالیا صبح امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این نشست در خصوص روابط دوجانبه پاکستان و استرالیا و موضوعات مورد علاقه دوجانبه، بهبود مدیریت مرزها و ارتقا سطح سرویس های اطلاعاتی دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در این دیدار با تاکید بر لزوم انجام اقدامات موثر و جامع جهت مقابله با قاچاق انسان و کالا ابراز داشت:   بخش ویژه مدیریت مرزی در وزارت کشور پاکستان راه اندازی شده است و از یکم ماه می نیز گذرنامه های الکترونیکی اجرایی خواهند شد.

وی افزود: اجرای طرح گذرنامه های الکترونیک به پیشگیری از قاچاق انسان کمک خواهد نمود، وی همچنین به اجرای طرح روادید الکترونیکی از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: اتباع حدود 193 کشور می توانند به صورت الکترونیکی درخواست روادید ورود به پاکستان را ارائه کنند و بیشترین درخواست های ارائه شده در حال حاضر از افغانستان می باشد.

کمیساریای عالی استرالیا نیز در این دیدار ابراز داشت: پاکستان و استرالیا به منظور متوقف نمودن جرائم بین المللی نیازمند همکاری های متقابل هستند، ما همکاری های لازم برای ارتقای فنی مدیریت مرزی را با پاکستان خواهیم داشت.

وی در ادامه از اقدامات دولت پاکستان در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا تمجید کرد و انتصاب شیخ رشید به عنوان وزیر کشور دولت پاکستان را به وی تبریک گفت.

ارسال نظر

 
1