خبر فوری

 
 
تاکید پاکستان و امارات متحده عربی بر لزوم گسترش همکاری های مشترک در زمینه مقابله با کرونا
کد خبر :1349367161

12:32 1399/03/06


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان و امارات متحده عربی, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, ولیعهد ابوظبی, ویروس کرونا,

مقامات پاکستان و امارات متحده عربی بر ضرورت همکاری های مشترک در جهت مقابله با ویروس کرونا و کنترل و پیشگیری از ابتلا به این ویروس تاکید نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و امارات متحده عربی بر ضرورت همکاری های مشترک در جهت مقابله با ویروس کرونا و کنترل و پیشگیری از ابتلا به این ویروس تاکید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی در تماس با عمران خان نخست وزیر پاکستان با ابراز بهترین آرزوهای خود به مناسبت عید سعید فطر ، مراتب تسلیت و همدردی خود را نسبت به از دست دادن جان های گرانبهای در سانحه سقوط غم انگیز هواپیمای PIA در کراچی را اعلام نمود.

عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز در جریان این گفتگوی تلفنی از همکاری دولت امارات متحده عربی در زمینه آزادی زندانیان پاکستان و بازگشت آنان به کشور از ولیعهد ابوظبی تقدیر نمود.

دو طرف در ادامه این گفتگو به بررسی وضعیت و شرایط ایجاد شده در پی شیوع ویروس کرونا پرداخته و بر اهمیت همکاری های مشترک در امر مقابله با ویروس کرونا تاکید ورزیدند.

ارسال نظر

 
1