خبر فوری

 
 
تاکید وزیر امور خارجه پاکستان بر مذاکرات برای حل بحران خاورمیانه طی دیدار با همتای قطری خود
کد خبر :1132311149

15:29 1398/10/29


برچسب ها : پاکستان و قطر, وزیر امور خارجه,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که شب گذشته پس از پایان سفر سه روز خود به واشنگتن، وارد قطر شد، طی دیدار با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل الثانی همتای قطری خود، بر حل دیپلماتیک بحران خاورمیانه از طریق مذاکرات، تاکید کرد.


دوحه: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که شب گذشته پس از پایان سفر سه روز خود به واشنگتن، وارد قطر شد، طی دیدار با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل الثانی همتای قطری خود، با تاکید بر حل دیپلماتیک بحران خاورمیانه از طریق مذاکرات، ابراز داشت که باور پاکستان این است که هرگونه جنگ در منطقه، به نفع هیچ کس نخواهد بود. وی ضمن ارائه گزارشی از تلاش های اسلام آباد برای پایان تنش های خاورمیانه، خاطر نشان کرد که اسلام آباد به منظور پایان تنش ها و مناقشات در منطقه، درحال ایفای نقش مثبت و موثر است.
وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با پرده برداشتن از جنایات غیر انسانی هند در کشمیر، اظهار داشت که هشت میلیون جمعیت کشمیر از پنج ماه گذشته با اقدامات دستگیری و زندان خانگی توسط دولت هند مواجه است. ملت مظلوم کشمیر برای نجات از مظالم هند، چشم امیدشان را به سوی جامعه بین‌المللی و مخصوصا جامعه اسلامی دوخته اند.
قابل ذکر است وزیر امور خارجه قطر، از تلاش های پاکستان در زمینه مأموریت صلح افغانستان و برپایی امنیت در منطقه قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1