خبر فوری

 
 
تاکید وزیر امور خارجه پاکستان بر اهمیت مناسبات اسلام آباد_ کوالالامپور
کد خبر :1600241372

12:10 1399/12/08


برچسب ها : آمنه بلوچ, پاکستان و مالزی, دیدار سیاسی, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, کمیساریای عالی پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کمیساریای عالی جدید پاکستان در کوالالامپور بر اهمیت مناسبات پاکستان و مالزی و تلاش بیشتر در زمینه تقویت مناسبات و گسترش سطح همکاری ها تاکید نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کمیساریای عالی جدید پاکستان در کوالالامپور بر اهمیت مناسبات پاکستان و مالزی و تلاش بیشتر در زمینه تقویت مناسبات و گسترش سطح همکاری ها تاکید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم آمنه بلوچ مسئول کمیسیون عالی پاکستان در مالزی امروز جمعه با حضور در دفتر وزیر امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار و گفتگو نمود.

سرکار خانم آمنه بلوچ در این دیدار وزیر امور خارجه پاکستان را از تلاش های صورت گرفته از سوی کمیسیون عالی پاکستان در مالزی در جهت تقویت مناسبات همه جانبه میان دو کشور و افزایش سطح روابط دو کشور آگاه ساخت.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط و مناسبات دوستانه میان اسلام آباد و کوالالامپور ابراز داشت: پاکستان و مالزی دارای روابط دوستانه تاریخی مبتنی بر مشترکات مذهبی و فرهنگی هستند.

وی با اشاره به حضور تعداد کثیری از شهروندان پاکستانی در شهرهای مختلف مالزی گفت: شهروندان پاکستانی مقیم مالزی نقش ویژه ای در توسعه و آبادانی مالزی داشته اند.

وی با تمجید از اقدامات کمیسیون عالی پاکستان در ایجاد تسهیلات برای شهروندان پاکستانی مقیم مالزی به کمیساریای عالی پاکستان دستور داد تمام تلاش خود را برای ایجاد تسهیلات و رفاه برای شهروندان پاکستانی مقیم مالزی و حل مسائل آنان به کار بندد.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین از اقدامات سرکار خانم آمنه بلوچ در زمینه حمایت از شهروندان پاکستانی در شرایط کرونایی و همکاری همه جانبه علی رغم تمامی محدودیت های موجود تقدیر نمود و بر ضرورت انجام اقدامات موثر در جهت افزایش سطح همکاری های اقتصادی میان پاکستان و مالزی تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1