خبر فوری

 
تاکید وزیر امور خارجه پاکستان بر اهمیت روابط با سودان در دیدار با سفیر پاکستان در خارطوم
کد خبر :356562600

10:41 1400/11/01


برچسب ها : پاکستان و سودان, سفیر پاکستان در سودان, شاه محمود قریشی, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با سفیر پاکستان در خارطوم بر اهمیت مناسبات دوستانه با سودان تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با سفیر پاکستان در خارطوم بر اهمیت مناسبات دوستانه با سودان تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، میر بهروز ریکی بلوچ سفیر جدید پاکستان در خارطوم روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با تبریک به میر بهروز بلوچ برای بر عهده گرفتن مقام سفیر پاکستان خواستار نقش آفرینی سفیر جدید در جهت تحکیم بیش از پیش روابط و گسترش سطح همکاری ها میان اسلام آباد و خارطوم شد.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با سودان قائل بوده و خواستار تقویت بیش از پیش آن است.

وی سپس بر لزوم تعمیق روابط با سودان در تمامی بخش های مورد علاقه دو طرف از جمله در زمینه های دفاعی، سیاسی، تجاری و فرهنگی تاکید ورزید.

میر بهروز ریکی بلوچ سفیر جدید پاکستان در اسلام آباد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان، نسبت به انجام تمامی اقدامات لازم و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در جهت توسعه روابط و گسترش سطح همکاری ها میان پاکستان و سودان اطمینان دهی نمود.

ارسال نظر

 
1