خبر فوری

 
 
تاکید وزرای خارجه ایران و پاکستان بر ادامه همکاری های دوجانبه
کد خبر :1867759094

12:50 1398/03/03


برچسب ها : پاکستان و ایران, شاه محمود قریشی, محمد جواد ظریف,

وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در دیدار با یکدیگر بر ادامه همکاری های دوجانبه میان دو کشور تاکید کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در دیدار با یکدیگر بر ادامه همکاری های دوجانبه میان دو کشور تاکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته در صدر هیئت بلندپایه سیاسی وارد اسلام آباد شده است، صبح امروز با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان رایزنی هایی را به صورت جداگانه و در سطح هیئت سیاسی با شاه محمود قریشی همتای پاکستانی خود انجام داد.

هیئت های سیاسی دو طرف در جریان این گفتگو در خصوص مناسبات دوجانبه ایران و پاکستان در زمینه های مختلف و دیگر موضوعات منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف در این دیدار بر تحکیم روابط و حفظ مناسبات دوجانبه تاکید نمودند و در خصوص تنش های اخیر میان ایران و آمریکا نیز به رایزنی پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: تنش در منطقه به نفع هیچکدام از کشورهای منطقه نخواهد بود و تمامی صاحبان قدرت باید سعه صدر و بردباری را مورد توجه قرار دهند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از استقبال باشکوه از وی و هیئت همراه اظهار داشت: ما قدردان تلاش های پاکستان برای برپایی امنیت در منطقه هستیم.

ارسال نظر

 
1