خبر فوری

 
 
تاکید مقامات پاکستان و بریتانیا بر ضرورت همکاری های مشترک جهت مقابله با کووید-19
کد خبر :913093562

17:18 1399/04/16


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, شبلی فراز, وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه, ویروس کرونا, کووید-19,

شبلی فراز وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان و دکتر کریستین ترنر مسئول کمیسیون عالی بریتانیا در پاکستان در دیدار با یکدیگر بر ضرورت همکاری های مشترک جهت مقابله با ویروس کووید-19 تاکید نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شبلی فراز وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان و دکتر کریستین ترنر مسئول کمیسیون عالی بریتانیا در پاکستان در دیدار با یکدیگر بر ضرورت همکاری های مشترک جهت مقابله با ویروس کووید-19 تاکید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر کریستن ترنر مسئول کمیسیون عالی بریتانیا امروز دوشنبه با شبلی فراز وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

شبلی فراز در جریان این دیدار از تلاش های دولت بریتانیا در زمینه مقابله با ویروس کووید-19 و اقدامات پیشگیرانه برای شیوع این ویروس تمجید نمود.

وی با ابراز تاسف در خصوص جان باختن شمار قابل توجهی از شهروندان بریتانیایی در اثر ابتلا به ویروس کرونا مراتب همدردی خود با دولت و ملت بریتانیا را اعلام نمود.

وزیر اطلاع رسانی دولت پاکستان خاطرنشان کرد: دولت پاکستان برنامه ای جامع جهت محفوظ ماندن شهروندان پاکستانی از ابتلا به ویروس کووید-19 و غلبه بر مشکلات اقتصادی ایجاد شده به دنبال شیوع این ویروس جهانی تهیه و اجرا نموده است و اجرای محدودیت های هوشمند در زمینه رفت و آمد در سطح شهر نتایج مثبت و موثری را به دنبال داشته است.

وی در ادامه با اشاره به طرح پیشنهادی نخست وزیر پاکستان در زمینه ارائه تسهیلات برای بازپرداخت بدهی های خارجی کشورهای در حال توسعه از نقش کشورهای عضو گروه جی-20 در زمینه اجرای این تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1