خبر فوری

 
تاکید مقامات پاکستان و اندونزی بر استفاده از ظرفیت های موجود در جهت ارتقای روابط تجاری فی مابین
کد خبر :293880981

14:34 1402/03/25


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, اسلام آباد, پاکستان و اندونزی, تجارت دوطرفه, رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, روابط تجاری, سفیر اندونزی,

سفیر اندونزی و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در جهت توسعه بیش از پیش روابط تجاری دوجانبه تأکید کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر اندونزی و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در جهت توسعه بیش از پیش روابط تجاری دوجانبه تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جناب آقای آدم توگیو سفیر اندونزی در پاکستان امروز پنجشنبه با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد با احسن بختاوری رئیس این اتاق به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص ظرفیت های موجود برای بهبود روابط تجاری میان پاکستان و اندونزی بحث و گفتگو کردند.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد طی سخنانی اظهار داشت: اندونزی دارای جایگاه ویژه ای از منظر تجاری و دیپلماتیک برخوردار است. پیشرفت های اندونزی در عرصه اقتصادی و دیگر بخش ها طی دو دهه گذشته برای تمام جهان اسلام الهام بخش است.
در ادامه این دیدار سفیر اندونزی بر لزوم بهبود روابط میان جامعه بازرگانان و تجار دو کشور تأکید کرد و گفت: اقلام بسیار زیادی وجود دارند که دو کشور می توانند با یکدیگر مبادله کنند، موانع موجود در این زمینه باید بر اساس اولویت رفع گردد.

ارسال نظر

 
1