خبر فوری

 
 
تاکید مجدد قریشی و سفیر چین بر عزم راسخ دو کشور برای تکمیل پروژه های تحت مجموعه اقتصادی سی پک
کد خبر :1817624490

16:26 1400/03/13


برچسب ها : پاکستان و چین, سفیر چین, شاه محمود قریشی, نونگ رونگ, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان و سفیر جمهوری خلق چین در دیدار با یکدیگر بر عزم دو کشور برای تکمیل پروژه های عمرانی تحت مجموعه اقتصادی سی پک تاکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان و سفیر جمهوری خلق چین در دیدار با یکدیگر بر عزم دو کشور برای تکمیل پروژه های عمرانی تحت مجموعه اقتصادی سی پک تاکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نونگ سفیر چین در اسلام آباد بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار در زمینه موضوعات مختلف مورد علاقه دو کشور به ویژه امور مختلف مربوط به پروژه مشترک اقتصادی چین-پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد در جریان این دیدار از وزیر امور خارجه پاکستان به دلیل همکاری های اسلام آباد برای برگزاری مراسمات مربوط به 70 سالگی روابط پاکستان و چین تقدیر و تشکر نمود.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این دیدار با تاکید مجدد بر عزم پاکستان برای تکمیل پروژه های عمرانی تحت مجموعه اقتصادی سی پک ابراز داشت: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی تحت مجموعه سی پک نه تنها به نفع دو کشور بلکه به توسعه اقتصادی منطقه منجر خواهد شد.

وی افزود: ما تسهیلات ویژه ای برای جذب سرمایه گذاران خارجی در این مناطق ویژه اقتصادی ارائه خواهیم داد.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین از همکاری های مقامات چین در زمینه مقابله با ویروس کرونا و تامین واکسن تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1