خبر فوری

 
تاکید مجدد فرمانده ارتش پاکستان بر تداوم حمایت از صلح افغانستان در دیدار با اشرف غنی
کد خبر :1413789656

12:51 1400/02/21


برچسب ها : اشرف غنی, پاکستان و افغانستان, رئیس جمهور افغانستان, روند صلح افغانستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش انگلیس, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, کابل,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با رئیس جمهور افغانستان در کابل بر تداوم حمایت اسلام آباد از روند صلح افغانستان مبتنی بر توافق همه طرف های قدرت تاکید نمود.


کابل: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با رئیس جمهور افغانستان در کابل بر تداوم حمایت اسلام آباد از روند صلح افغانستان مبتنی بر توافق همه طرف های قدرت تاکید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان روز دوشنبه در سفر به افغانستان با اشرف غنی رئیس جمهور این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در این دیدار پیرامون نکات مختلف مربوط به روند صلح افغانستان و پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات اسلام آباد و کابل علاوه بر این در زمینه امور مربوط به مسائل مرزی میان دو کشور و ضرورت انجام اقدامات موثر برای تامین امنیت مرزی به رایزنی پرداختند.

در این دیدار ژنرال نیکولاس پیترک کارتر رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس نیز حضور داشت.

لازم به ذکر است ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان روز گذشته در سفری ناگهانی با همراهی سپهبد فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) به افغانستان سفر نمود.

گفتنی است پیش از این ژنرال نیکولاس پیترک کارتر فرمانده ستاد مشترک ارتش انگلیس با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار در زمینه مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه ای از جمله امنیت منطقه و مسئله صلح افغانستان و پیشرفت های صورت گرفته در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

 
1