خبر فوری

 
 
تاکید قریشی بر عزم اسلام آباد برای توسعه روابط با قطر
کد خبر :1101546491

14:55 1400/07/12


برچسب ها : پاکستان و قطر, سفیر قطر, شاه محمود قریشی, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار سفیر قطر در اسلام آباد بر عزم پاکستان برای توسعه روابط با قطر در تمام زمینه ها تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار سفیر قطر در اسلام آباد بر عزم پاکستان برای توسعه روابط با قطر در تمام زمینه ها تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز دوشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط با قطر برای دولت اسلام آباد خاطرنشان کرد: روابط با قطر از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است و ما خواهان توسعه روابط با قطر در زمینه های مختلف هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به دیدار خود با شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر قطر در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر عزم خود برای تقویت بیش از پیش مناسبات و تحکیم روابط میان پاکستان و قطر تاکید کرد.

شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر نیز در این دیدار از وزیر امور خارجه پاکستان برای شرکت در نشست مجمع دوحه دعوت به عمل آورد.

وی با تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به انجام اقدامات لازم برای تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه میان پاکستان و قطر اطمینان بخشی نمود.

 

ارسال نظر

 
1