خبر فوری

 
تاکید عمران خان بر همراهی اسلام آباد با ریاض در مقابل هرگونه تهدید خارجی
کد خبر :562315315

09:41 1398/06/29


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, ریاض, شاه سلمان, عمران خان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان که در صدر هیئت بلندپایه سیاسی در عربستان سعودی حضور دارد، در دیدار با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی بر همراهی اسلام آباد با ریاض در مقابل هرگونه تهدید خارجی تاکید نمود.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز عمران خان نخست وزیر پاکستان که در صدر هیئت بلندپایه سیاسی در عربستان سعودی حضور دارد، در دیدار با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی بر همراهی اسلام آباد با ریاض در مقابل هرگونه تهدید خارجی تاکید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان و سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در جریان این دیدار در خصوص روابط و مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در جریان این دیدار با محکوم نمودن حمله به تاسیسات نفتی عربستان،  همبستگی پاکستان با عربستان سعودی را اعلام نمود و گفت: برای دفاع از حریم پاک حرمین شریفین در کنار ریاض حضور خواهیم داشت.

وی همچنین در این دیدار پادشاه عربستان را از آخرین وضعیت منطقه کشمیر آگاه نمود، سلمان بن عبدالعزیز نیز در جریان این دیدار حمایت و همبستگی خود با پاکستان را در خصوص موضوع کشمیر اعلام داشت.

در جریان این دیدار علاوه بر شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه، عبدالحفیظ شیخ مشاور نخست وزیر در امور دارایی، ذوالفقار بخاری معاون ویژه نخست وزیر در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج، دستیار نخست وزیر در امور خارجه و سفیر پاکستان در عربستان سعودی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1