خبر فوری

 
تاکید صادق سنجرانی بر لزوم ارتقای روابط تجاری و مردمی میان پاکستان و تایلند
کد خبر :1235963498

14:21 1402/03/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و تایلند, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر تایلند, محمد صادق سنجرانی,

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار سفیر تایلند اظهار داشت: پاکستان و تایلند دارای روابط نزدیک و دوستانه ریشه دار هستند، روابط مردمی و تجاری میان دو کشور نیازمند توسعه بیشتر است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار سفیر تایلند اظهار داشت: پاکستان و تایلند دارای روابط نزدیک و دوستانه ریشه دار هستند، روابط مردمی و تجاری میان دو کشور نیازمند توسعه بیشتر است.
بر اساس جزئیات منتشر شده، این اظهارات را رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با چکرید کراچاییونگ سفیر تایلند در اسلام آباد مطرح کرد و گفت: پاکستان و تایلند دارای روابط دوستانه و نزدیک مبتنی بر چندین دهه هستند.
وی افزود: بسیاری از میراث محفوظ در پاکستان به توسعه روابط پایدار و مستحکم میان دو کشور کمک نموده است، هزاران نفر از شهروندان پاکستانی مقیم تایلند نقش مهمی در روابط دو کشور ایفا می کنند.
در ادامه این دیدار همچنین بر لزوم ارتقای روابط دوجانبه در زمینه سرمایه گذاری، آموزش، علوم و فناوری و نیز آغاز طرح های مشترک سرمایه گذاری میان پاکستان و تایلند تأکید گردید.
رئیس مجلس سنای پاکستان اظهار داشت: توسعه روابط تجاری و مردمی میان دو کشور به افزایش حجم تجارت دوجانبه کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به فضای جذاب و مناسب ایجاد شده برای سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: تجار تایلندی می توانند از فرصت های موجود سرمایه گذاری در پاکستان بهره مند شوند.
صادق سنجرانی در ادامه اظهارات خود با تاکید تبادل هیئت های عالی رتبه تجاری میان دو کشور افزود: به منظور تسهیل سرمایه گذاران خارجی در پاکستان مناطق ویژه اقتصادی در حال راه اندازی است.
در ادامه این دیدار سفیر تایلند در اسلام آباد نیز طی سخنانی سطح روابط موجود میان پاکستان و تایلند را رضایت بخش عنوان نمود و گفت: من تحت تأثیر میهمان نوازی و فرهنگ مردم پاکستان قرار گرفتم، شرکت های تایلندی علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و محصولات غذایی پاکستان هستند.

ارسال نظر

 
1