خبر فوری

 
 
تاکید سفیر عربستان بر تحکیم روابط دوجانبه در دیدار با نخست وزیر جدید پاکستان
کد خبر :409843534

14:48 1401/01/30


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, ریاض, سفیر عربستان سعودی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نواف بن سعید المالکی,

سفیر عربستان سعودی در دیدار با نخست وزیر جدید پاکستان بر لزوم تحکیم روابط دوجانبه و افزایش سطح همکاری ها میان دو کشور تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی در دیدار با نخست وزیر جدید پاکستان بر لزوم تحکیم روابط دوجانبه و افزایش سطح همکاری ها میان دو کشور تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز دوشنبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر جدید پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

سفیر عربستان در این دیدار بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری پاکستان را به شهباز شریف تبریک گفت و بر عزم ریاض برای تقویت بیش از پیش مناسبات دوجانبه تاکید داشت.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در این دیدار با اشاره به رایزنی اخیر خود با ولیعهد عربستان سعودی خاطرنشان کرد: در این گفتگو نسبت به ایجاد سطح جدیدی در مناسبات پاکستان و عربستان سعودی توافق شد.

وی از اقدامات اصلاحی مقامات عربستان در این کشور تمجید نمود و از تلاش های سفیر عربستان سعودی برای توسعه روابط میان پاکستان و عربستان تقدیر نمود.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به نقش کلیدی شهروندان پاکستانی مقیم عربستان در توسعه دو کشور از مقامات ریاض جهت ایجاد رفاه برای شهروندان پاکستانی و ایجاد فرصت شغلی برای آنان تقدیر نمود.

شهباز شریف تصریح کرد: پاکستان و عربستان سعودی دارای روابط دوستانه و برادرانه بر اساس اعتماد متقابل و مواضع مشترک در خصوص موضوعات مورد علاقه هستند.

وی بر عزم دولت خود برای ایجاد فرصت های جدید همکاری میان دو کشور جهت تقویت روابط دیرینه و تاریخی دوجانبه تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1