خبر فوری

 
 
تاکید سفیر ایران و وزیر امور مذهبی پاکستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت موجود در بخش های فرهنگی، مذهبی و گردشگری
کد خبر :1671842914

14:29 1399/10/26


برچسب ها : پاکستان و ایران, روابط دوجانبه, سفیر ایران, سید محمد علی حسینی, نور الحق قادری, وزیر امور مذهبی پاکستان,

سفیر ایران در اسلام آباد و وزیر امور مذهبی پاکستان در دیدار با اشاره به مشترکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی میان دو کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در بخش های مختلف تاکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر ایران در اسلام آباد و وزیر امور مذهبی پاکستان در دیدار با اشاره به مشترکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی میان دو کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در بخش های مختلف تاکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید محمد علی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با نور الحق قادری وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف مورد علاقه منطقه ای و تقویت مناسبات در بخش های فرهنگی و مذهبی و تحکیم اتحاد اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه و دوستانه و مشترکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی میان دو کشور ابراز داشت: دو کشور دارای ظرفیت های مناسبی در جهت توسعه روابط و همکاری ها در بخش های مختلف فرهنگی، مذهبی و گردشگری هستند.

سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد نیز در این دیدار با بیان اینکه تهران خواستار تقویت بیش از پیش روابط و مناسبات خود با اسلام آباد در بخش های مختلف است گفت: دو کشور با همکاری دوجانبه و هم افزایی می توانند نقش برجسته ای در موضوعات بین المللی ایفا کنند.

ارسال نظر

 
1