خبر فوری

 
تاکید رئیس جمهور پاکستان بر حل مسائل شهروندان پاکستانی مقیم عربستان سعودی
کد خبر :1551977731

16:26 1400/02/02


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سپهید بلال اکبر, سفیر پاکستان در عربستان سعودی,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با سفیر این کشور در عربستان سعودی بر توجه ویژه به مسائل شهروندان پاکستانی مقیم عربستان تاکید نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با سفیر این کشور در عربستان سعودی بر توجه ویژه به مسائل شهروندان پاکستانی مقیم عربستان تاکید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سپهبد بازنشسته ارتش پاکستان بلال اکبر که به عنوان سفیر جدید پاکستان در ریاض منصوب شده است بعد از ظهر امروز با حضور در کاخ ریاست جمهوری با دکتر عارف علوی دیدار و گفتگو نمود.

دکتر عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت مناسبات اسلام آباد و ریاض ابراز داشت: روابط دو کشور مبتنی بر مشترکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی است، پاکستان خواهان تقویت بیش از پیش مناسبات دوستانه خود با عربستان سعودی در همه زمینه هاست، پاکستان و عربستان سعودی در زمینه مسائل و موضوعات مختلف بین المللی دارای مواضع مشترک می باشند.

وی در ادامه اظهارات خود در دیدار با سفیر جدید پاکستان در ریاض بر ضرورت حل مسائل شهروندان پاکستانی مقیم عربستان تاکید نمود و گفت: شهروندان پاکستانی مقیم عربستان سعودی نیازمند توجه بیش از پیش دولت هستند و حل مسائل آنان ضروریست.

دکتر عارف علوی با تبریک به سفیر جدید پاکستان در ریاض ابراز امیدواری نمود وی در زمان ماموریت خود تمام تلاش خود برای تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی میان دو کشور را به کار بندد.

وی همچنین از سفیر پاکستان خواستار انجام اقدامات موثر جهت تبادل هیئت های عالی رتبه سیاسی و تجاری میان دو کشور شد و بر ضرورت مطرح نمودن مسئله کشمیر و اقدامات غیرقانونی دولت و ارتش هند علیه ساکنین این منطقه در بسترهای بین المللی تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1