خبر فوری

 
تاکید رئیس جمهور پاکستان بر تقویت همکاری های متقابل میان پاکستان و سریلانکا
کد خبر :291682816

17:25 1401/11/20


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, روابط دوجانبه, هیئت سیاسی,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان امروز پنجشنبه 20 بهمن در دیدار با هیئت کارمندان ارشد دولت سریلانکا، بر تقویت بیشتر همکاری های متقابل در زمینه های تجارت، اقتصاد و آموزش، تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان امروز پنجشنبه 20 بهمن در دیدار با هیئت کارمندان ارشد دولت سریلانکا، ضمن تاکید بر تقویت بیشتر همکاری های متقابل در زمینه های تجارت، اقتصاد و آموزش، مناسبات میان دوکشور را خوشایند عنوان کرد و اظهار داشت که ضروری است این روابط جهت منافع متقابل گسترش یابند.

گفتنی است درحال حاضر 20 تن از کارمندان ارشد دولتی سریلانکا به منظور شرکت در یک برنامه آموزشی دو هفته ای در زمینه روابط بین الملل، صلح و مطالعات استراتژیک، سیاست عمومی، رهبری و مدیریت در دانشگاه دفاع ملی اسلام آباد، به پاکستان سفر کرده اند.

رئیس جمهور پاکستان در ادامه سخنان از بوروکراسی خواست تا بر رفع نیازهای مردم، بهبود کارآمدی نظام و اتخاذ گام هایی برای تضمین توسعه سریع تمرکز کند. وی اظهار داشت که بوروکرات ها و سیاستمداران باید از فناوری های نوظهور استفاده کنند و تصمیمات به موقع برای ایجاد مسیرهای فکری جهت توسعه بخش فناوری اطلاعات اتخاذ کنند. برتری فکری، اقوام را بزرگ می کند.

وی گفت: نمی توان فشار تصمیمات بد اقتصادی را تنها به گردن مردم عادی انداخت بلکه اشراف نیز باید باری را برای آبادانی کشور متحمل شوند.

ارسال نظر

 
1