خبر فوری

 
تاکید بر تقویت مناسبات دوجانبه در گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان با ولیعهد ابوظبی
کد خبر :1752216366

09:57 1400/03/11


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, تماس تلفنی, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, ولیعهد ابوظبی,

نخست وزیر پاکستان و ولیعهد ابوظبی در گفتگوی تلفنی با یکدیگر بر تقویت مناسبات دوستانه دوجانبه میان دو کشور تاکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان و ولیعهد ابوظبی در گفتگوی تلفنی با یکدیگر بر تقویت مناسبات دوستانه دوجانبه میان دو کشور تاکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان روز گذشته با شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی و معاون عالی فرماندهی نیروهای مسلح امارات متحده عربی به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

طبق بیانیه صادر شده از سوی دفتر نخست وزیر پاکستان، دو طرف در این گفتگوی تلفنی در زمینه امور مختلف مربوط به مناسبات دوستانه دوجانبه و گسترش همکاری ها میان دو کشور در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این گفتگوی تلفنی از حمایت و همکاری های امارات متحده عربی از پاکستان در بسترهای مختلف بین المللی تمجید نمود، وی همچنین بر اهمیت اقدام رو به جلوی طرف های افغان برای حل صلح آمیز مسئله افغانستان بر اساس یک راهکار سیاسی جامع و خروج نیروهای خارجی از خاک افغانستان تاکید ورزید.

مقامات دو کشور از تلاش ها برای توسعه همکاری در زمینه تولید واکسن و همچنین همکاری در زمینه فناوری اطلاعات استقبال نمودند و نسبت به ادامه رایزنی های سطح بالا میان پاکستان و امارات متحده عربی جهت تقویت بیش از پیش مناسبات دوجانبه توافق نمودند.

 

ارسال نظر

 
1