خبر فوری

 
 
تاکید اسلام آباد و کابل بر حل صلح آمیز مسئله افغانستان از طریق مذاکرات بین الافغان
کد خبر :2139114559

16:28 1399/08/22


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, روند صلح افغانستان, سفیر افغانستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا,

نجیب الله علی خیل سفیر افغانستان در اسلام آباد، عصر امروز با حضور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز| مقامات اسلام آباد و کابل در جریان دیدار با یکدیگر پیرامون نکات مختلف مربوط به صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم حل آمیز مسائل افغانستان از طریق مذاکرات بین الافغان تاکید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نجیب الله علی خیل سفیر افغانستان در اسلام آباد، عصر امروز با حضور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

طبق بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR)، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و کابل و موضوعات مختلف مورد علاقه به ویژه امنیت مرزی و همکاری های امنیتی و دفاعی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در جریان این دیدار با خوشایند خواندن انتصاب سفیر جدید افغانستان در اسلام آباد ابراز امیدواری نمود مناسبات پاکستان و افغانستان در مدت زمان حضور وی بیش از پیش مستحکم گردد.

دو طرف در ادامه این دیدار با اشاره به روابط دیرینه بی نظیر میان اسلام آباد و کابل بر لزوم تقویت آن تاکید نمودند.

 

ارسال نظر

 
1