خبر فوری

 
 
تاریخ سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان تعیین شد
کد خبر :1872249579

21:22 1397/11/10


برچسب ها : بن سلمان, پاکستان, سرمایه گذاری, عربستان سعودی,

تاریخ سفر ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان به پاکستان تعیین شد. گفتنی است وی طی یکی از روزهای 25 تا 29 بهمن ماه به پاکستان سفر خواهد کرد.


 

به گزارش راز نیوز، تاریخ سفر ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان به پاکستان تعیین شد. گفتنی است وی طی یکی از روزهای 25 تا 29 بهمن ماه به پاکستان سفر خواهد کرد. وی طی این سفر خود با اعلام بسته حمایتی از پاکستان به ارزش 30 میلیارد دلار نیز خبر خواهد داد. در پی فراهم کردن وام 18 میلیارد دلاری برای این کشور با شرایط آسان، وی سرمایه گذاری 12 میلیارد دلاری نیز خواهد کرد. قابل ذکر است که امور سرمایه گذاری در سفر وی به پاکستان پیگیری خواهند شد. بن سلمان در اجتماع خصوصی شهروندان پاکستانی نیز سخنرانی خواهد کرد.

یکی از مجلات آمریکایی با اشاعه خبری اظهار داشته است که در پی سفر بن سلمان به پاکستان احتمال افزایش بسته کمکی آن به پاکستان نیز وجود دارد. از طرفی گفتوگو ها میان دوطرف در رابطه با بسته حمایتی و سرمایه گذاری جریان دارد.

ناگفته نماند که سفر محمد بن سلمان به کشور پاکستان براساس درخواست رسمی نخست وزیر پاکستان عمران خان انجام می شود. مجله آمریکایی نوشت : عربستان سعودی خواهان افزایش روابط دوستانه و برادرانه خود با پاکستان است. به همین دلیل وی مصمم به افزایش بسته حمایتی قابل ارائه به پاکستان نیز است. در این گزارش نوشته شده است که عربستان در عوض بسته اقتصادی 6 الی 12 میلیارد، خواستار ارائه 30 میلیارد دلار است.
این بسته شامل 18 میلیارد دلار وام با شرایط آسان و 12 میلیارد سرمایه گذاری است.

ارسال نظر

 
1