خبر فوری

 
 
تأکید وزیر اطلاع رسانی پاکستان بر اهمیت روابط دوستانه اسلام آباد و ریاض
کد خبر :443462836

10:51 1401/07/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, دولت فدرال پاکستان, سفیر عربستان سعودی, مریم اورنگزیب, نواف بن سعید المالکی, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی و نشریه دولت فدرال پاکستان در دیدار با سفیر عربستان سعودی بر اهمیت روابط دوستانه اسلام آباد و ریاض تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی و نشریه دولت فدرال پاکستان در دیدار با سفیر عربستان سعودی بر اهمیت روابط دوستانه اسلام آباد و ریاض تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز چهارشنبه با سرکار خانم مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی و نشریه دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار به بررسی ابعاد مختلف همکاری‌های دیرینه و دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی پرداختند و در خصوص انجام اقدامات لازم برای اجرای توافقنامه‌های مشترک صورت گرفته میان دو کشور به توافق رسیدند.

مقامات دو کشور همچنین ظرفیت‌های موجود جهت توسعه همکاری‌ها میان پاکستان و عربستان سعودی در زمینه صنعت رسانه و فیلم را مورد بررسی قرار دادند.

سرکار خانم مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: مردم و دولت پاکستان احترام ویژه و بی نظیری را برای خادم حرمین الشریفین و مقامات سعودی قائل است.

وی در ادامه از نقش سفیر عربستان سعودی در ارسال کمک‌های بشردوستانه ریاض به مردم سیل زده و بازدید از مناطق آسیب دیده در سیل تمجید نمود.

در ادامه این دیدار کمیته‌ای برای اجرای پروژه‌های مشترک پاکستان و عربستان سعودی در زمینه فیلم و سریال تشکیل گردید.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان در این دیدار خاطرنشان کرد: بر اساس چشم‌انداز توسعه نخست وزیر پاکستان ما خواهان روابط تجاری و اقتصادی با کشورها هستیم.

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی نیز در این دیدار گفت: تعداد زیادی از شهروندان پاکستانی مقیم عربستان سعودی هستند که نقش ویژه‌ای در توسعه عربستان داشته و دارند.

وی با اشاره به وقوع سیل سهمگین اخیر در پاکستان گفت: خسارات مالی و جانی در سیل اخیر در پاکستان برای ما بسیار حزن‌انگیز است و عربستان سعودی در این لحظات حساس در کنار دولت پاکستان برای کمک به سیل زدگان است.

ارسال نظر

 
1