خبر فوری

 
 
تأکید وزیر ارشد ایالت پنجاب بر ارتقای روابط تجاری با اسپانیا و اتحادیه اروپا
کد خبر :1286359867

17:01 1401/06/27


برچسب ها : پاکستان و اسپانیا, چودری پرویز الهی, دولت محلی ایالت پنجاب, روابط تجاری, سرمایه گذاری خارجی, سفیر اسپانیا, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

جوز آنتونیا دی اوری سفیر اسپانیا در اسلام آباد روز گذشته با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور مرکز ایالت دیدار و گفتگو نمود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| جوز آنتونیا دی اوری سفیر اسپانیا در اسلام آباد روز گذشته با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور مرکز ایالت دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار دو طرف در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم ارتقای همکاری‌ها میان دولت محلی ایالت پنجاب و دولت اسپانیا در زمینه‌های تجاری، صنعتی، کشاورزی و غیره تأکید ورزیدند.

چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب در این دیدار ابراز داشت: ما خواهان توسعه روابط با اسپانیا در زمینه‌های کشاورزی، انرژی‌های تجدیدپذیر، نساجی، دامپروری و حمل و نقل هستیم.

وی افزود: از هرگونه همکاری‌های فنی دولت اسپانیا در این زمینه استقبال خواهیم کرد و تمامی تسهیلات لازم در اختیار سرمایه گذاران در ایالت پنجاب قرار خواهد گرفت، ایالت پنجاب از ظرفیت‌های گسترده‌ای برای حضور سرمایه گذاران خارجی برخوردار است.

سفیر اسپانیا نیز در جریان این دیدار از برنامه چشم‌انداز توسعه وزیر ارشد ایالت پنجاب برای ارتقای کیفیت زندگی و رفاه مردم و نیز راه اندازی سرویس خدمات دهی 1122 برای امدادرسانی در سطح ایالت پنجاب تمجید نمود.

در این دیدار ظرفیت‌های مربوط به بهره گیری از فناوری هوانوردی اسپانیا برای راه اندازی سرویس اورژانس هوایی و نیز اجرای سیستم حمل و نقل انبوه اسپانیا در شهرهای مختلف ایالت پنجاب مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1