خبر فوری

 
 
تأکید مفتاح اسماعیل بر نقش بانک توسعه آسیا در پیشرفت اقتصادی پاکستان
کد خبر :1873235311

10:05 1401/04/14


برچسب ها : اقتصاد پاکستان, پاکستان و بانک توسعه آسیا, دولت پاکستان, مدیر کشوری بانک توسعه آسیا, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان بر نقش بانک توسعه آسیا در رشد اقتصادی پاکستان تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان بر نقش بانک توسعه آسیا در رشد اقتصادی پاکستان تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ینگ ژی مدیر کشور بانک توسعه آسیا روز دوشنبه با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

وزیر خزانه داری پاکستان ضمن خوشامدگویی به مدیر کشوری بانک توسعه آسیا از نقش این بانک در روند اجرای اصلاحات در جهت ایجاد ثبات در اقتصاد تمجید نمود.

وی در ادامه هیئت بانک توسعه آسیا را از جزئیات اصلاحات بودجه برای رشد پایدار اقتصادی در پاکستان و دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه آگاه ساخت و به تشریح اهداف تعیین شده در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت.

وی اظهار داشت: دولت توجه خود را بر روی توسعه پایدار و جامع اقتصادی متمرکز کرده است.

مدیر کشوری بانک جهانی نیز در این دیدار وزیر خزانه داری پاکستان را از همکاری بانک جهانی در بخش‌های انرژی و اجتماعی و پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه آگاه ساخت.

وی خاطرنشان کرد: بانک توسعه آسیا یک استراتژی مشارکت کشوری پنج‌ساله برای پاکستان تدوین کرده است که در راستای اولویت‌های توسعه دولت پاکستان است.

وزیر خزانه داری پاکستان در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن تمجید و تأیید نقش بانک توسعه آسیا در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور به هیئت بانک توسعه آسیا اطمینان داد دولت هرگونه همکاری لازم برای تکمیل به هنگام طرح‌های جاری در کشور با مشارکت بانک توسعه آسیا را مبذول خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1