خبر فوری

 
 
تأکید فرمانده ارتش پاکستان بر لزوم ارتقای تعاملات نظامی میان اسلام آباد و بغداد
کد خبر :1471694970

10:35 1401/05/20


برچسب ها : پاکستان و عراق, دریابد احمد جاسم معراج, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, فرمانده نیروی دریایی عراق,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با فرمانده نیروی دریایی عراق بر لزوم ارتقای تعاملات نظامی و دفاعی میان اسلام آباد و بغداد تأکید کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با فرمانده نیروی دریایی عراق بر لزوم ارتقای تعاملات نظامی و دفاعی میان اسلام آباد و بغداد تأکید کرد.

طبق بیانیه اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، سپهبد احمد جاسم الزاید فرمانده نیروی دریایی عراق که در سفری رسمی به پاکستان رفته است، روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص امور مختلف مورد علاقه مشترک، امینت منطقه‌ای و گسترش همکاری‌های دوجانبه دفاعی بحث و گفتگو نمودند.

ژنرال قمر جاوید باجوا در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و عراق تأکید کرد و گفت: جان‌فشانی‌های عراق در زمینه مقابله با تروریسم را ارج می‌نهیم.

وی با بیان اینکه تروریسم یک خطر جهانی است افزود: معضل تروریسم امنیت منطقه را خدشه دار و غیر مستحکم می‌کند که نیازمند اقدامات فوری و پاسخ قوی است.

 سپهبد احمد جاسم الزاید فرمانده نیروی دریایی عراق نیز در این دیدار ضمن تمجید از مهارت‌ها و توانمندی‌های تخصصی نیروهای مسلح پاکستان، مراتب تأسف و همبستگی خود نسبت به جان باختن تعدادی از اعضای نیروهای مسلح ارتش پاکستان در حادثه سقوط بالگرد در ایالت بلوچستان را ابراز داشت.

وی همچنین از نقش پاکستان در ایجاد ثبات در منطقه تمجید کرد و بر عزم خود برای توسعه همکاری‌های دفاعی میان نیروهای مسلح دو کشور تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1