خبر فوری

 
 
بیش از 70 کشته و زخمی در اثر انفجار مهیب بمب در پیشاور پاکستان
کد خبر :1604995918

09:09 1399/08/06


برچسب ها : انفجار بمب, پیشاور, حادثه تروریستی, مدرسه,

انفجار مهیب بمب در منطقه دیر کالونی شهر پیشاور منجر به جان باختن دستکم 7 نفر و زخمی شدن بیش از 70 تن دیگر شد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| انفجار مهیب بمب در منطقه دیر کالونی شهر پیشاور منجر به جان باختن دستکم 7 نفر و زخمی شدن بیش از 70 تن دیگر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در اثر انفجار مهیب بمب در یکی از مدارس دینی در خیابان کوهات واقع در منطقه دیر کالونی شهر پیشاور دستکم 7 تن جان خود را از دست دادند و بیش از 70 تن دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای امنیتی و تیم های امدادی بلافاصله پس از این انفجار در محل حضور یافته و عملیات امدادرسانی به مجروحان این حادثه را آغاز نموده اند.

سخنگوی بیمارستان لیدی ریدینگ نیز تعداد جان باختگان این حادثه تروریستی را 7 تن و مجروحان را نیز 70 تن عنوان نموده است، طبق گفته وی بیشتر مجروحان این حادثه دچار سوختگی شده اند که وضعیت بسیاری از آنان وخیم گزارش شده است.

طبق گفته افسر بخش عملیات پلیس این انفجار از نوع بمب ساعتی بوده است، در این انفجار 4 الی 5 کیلوگرم مواد منفجره مورد استفاده قرار گرفته است که در یک ساک به داخل مدرسه انتقال داده شده بود.

وی افزود: تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد و ما در تلاش برای دسترسی به تصاویر دوربین های مداربسته هستیم.

ثناء الله عباسی بازرس کل پلیس ایالت خیبر پختون خوا نیز با تایید شمار تلفات این حادثه اظهار داشت: هشدارهای لازم در خصوص انجام عملیات های تروریستی پیش از این اعلام شده بود.

محمود خان وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا، با محکوم نمودن این انفجار نشست فوری عالی رتبه با حضور مقامات امنیتی و انتظامی را فراخوانده است.

 

اخبار تکمیلی این حادثه بروز رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1