خبر فوری

 
 
بیانیه گروه های جدایی طلب بلوچ در حمایت از عملیات ارتش آزادی بخش بلوچ در نوشکی و پنجگور
کد خبر :497045031

12:43 1400/11/18


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, ارتش ملی گرای بلوچ, سپاه مرزی پاکستان, شهر نوشکی, شهرستان پنجگور, گارد جمهوری خواه بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش ملی گرای بلوچ(BNA) و گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) دو گروه مسلح و جدایی طلب بلوچ در بیانیه های جداگانه حمایت خود از عملیات ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در حمله به اردوگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان در نوشکی و پنجگور را اعلام نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش ملی گرای بلوچ(BNA) و گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) دو گروه مسلح و جدایی طلب بلوچ در بیانیه های جداگانه حمایت خود از عملیات ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در حمله به اردوگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان در نوشکی و پنجگور را اعلام نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) در بیانیه ای ابراز داشت: عملیات فدائیان بلوچ مسیر جدیدی به جبهه مقاومت ملی بخشیده است.

وی افزود: گارد جمهوری خواه بلوچ به تمامی نیروهای فدائی بلوچ که در حمله به مقر ارتش اشغالگر پاکستان در نوشکی و پنجگور نقش داشتند درود سرخ می فرستد و به آنان ادای احترام می کند.

دوستین بلوچ خاطرنشان کرد: ما امروز به تمامی این جوانان که جان خود را برای سرزمین خود فدا کرده اند افتخار می ورزیم، فدائیان سرزمین بلوچ مسیر جدیدی را به جبهه مقاومت ملی در طول تاریخ این جبهه بخشیده اند. گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) با موثر دانستن روش های به کار رفته از سوی فرزندان بلوچ در جبهه مقاومت ملی جهت بیرون راندن دشمن اشغالگر از سرزمین خود، به روان شهدای تیپ مجید ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) درود می فرستد.

مرید بلوچ سخنگوی ارتش ملی گرای بلوچ(BNA) نیز در بیانیه ای جداگانه با عرض درود به تمامی فدائیان بلوچ که در عملیات های ارتش آزادی بخش بلوچ در حمله به اردوگاه نیروی سپاه مرزی در نوشکی و پنجگور مشارکت داشتند حمایت خود از این عملیات ها را اعلام داشت.

وی در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان میهن بلوچ انگیزه جدیدی به جبهه مقاومت ملی در طول تاریخ مقاومت ایجاد نمودند، فرزندان بلوچ با شور و عقیده ای که در عرصه مقاومت ملی مشغول فعالیت هستند، ارتش ملی گرای بلوچ(BNA) با موثر دانستن اقداماتی همچون حملات انتحاری در عرصه نبرد در جبهه مقاومت ملی به حمایت خود از روش ها و تاکتیک های گذشته تیپ مجید ارتش آزادی بخش بلوچ ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1