خبر فوری

 
 
بیانیه سخنگوی حزب الاحرار پس از حمله داعش به نیروهای این گروه تروریستی
کد خبر :427144784

13:24 1398/04/19


برچسب ها : ISI, ارتش, پاکستان, جماعت الدعوه, حزب الاحرار, داعش, سازمان اطلاعاتی, طالبان, لشکر طیبه,

عبد العزیز یوسفزئی سخنگوی گروه تروریستی حزب الاحرار پاکستان درپی حمله روز گذشته گروه تروریستی داعش به نیروهای این گروهک، گفت: کارمندان سازمان اطلاعاتی پاکستان (ISI) روز گذشته با کارگذاری مین در مسیر عبوری نیروهای ما موجب جان باختن سه تن و زخمی شدن تعدادی دیگر از نیروهای ما شدند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز، عبد العزیز یوسفزئی سخنگوی گروه تروریستی حزب الاحرار پاکستان درپی حمله روز گذشته گروه تروریستی داعش به نیروهای این گروهک، گفت: کارمندان سازمان اطلاعاتی پاکستان (ISI) روز گذشته با کارگذاری مین در مسیر عبوری نیروهای ما موجب جان باختن سه تن و زخمی شدن تعدادی دیگر از نیروهای ما شدند.
وی افزود، لشکر طیبه و داعش که دوروی یک سکه هستند و یک گروهک هستند، در نقاط مختلف جغرافیایی اسم خود را نیز تغییر میدهند، یعنی در پاکستان به نام جماعت الدعوه، در افغانستان به نام داعش و در فضای مجازی و رسانه ها خود را به عنوان لشکر طیبه معرفی می‌کنند، موجب جان باختن تعدادی از نیروهای ما شده اند. داعش یا لشکر طیبه تاکنون ده ها تن از نیروهای ما (حزب الاحرار) را در استان کنر هدف قرار داده اند، شبه نظامیان تربیت شده توسط سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI در حمله ی سال 2015 میلادی به همراه قاری شکیل احمد حقانی، چهار تن از دیگر فرماندهان مهم ما را هدف قرار دادند، آنها همچنین سعی بر هدف قرار دادن دیگر رهبران ما نیز داشته اند. امروز، مجددا آی اس آی تحت دسیسه های خود با سوء استفاده از مذهب اهل حدیث، سه تن از نیروهای ما را کشته و تعدادی را نیز زخمی کرده است، دسیسه های متعصبانه برای ایجاد درگیری میان گروه ها از توطئه های دیرینه آی اس آی و عمل ننگین آنها است.
یوسفزئی تصریح داشت، ما از نمک پرورده های ارتش و آی اس آی پاکستان سوال میکنیم که برچه مبنایی علیه ما مبارزه میکنید؟ هدف ما واضح است و آن برپایی و اجرای نظام اسلامی در پاکستان است که در این مسیر قربانی داده ایم و در آینده نیز دریغ نخواهیم ورزید. اما آشکار است نیروهایی که علیه ما می‌جنگند و از جهاد و مذهب سوء استفاده می‌کنند هیچ دلیلی برای خود ندارند. آغاز جنگ داعش یا لشکر طیبه علیه نیروهای ما نیز از دسیسه های ارتش حاکم در پاکستان است که می‌خواهد ما را از هدف خود دور و متمرکز جنگ درجایی دیگر کند ، اما ما تا آخرین قطره خون خود نخواهیم گذاشت که چنین شود.
وی خطاب به گروه تروریستی داعش یا لشکر طیبه خاطر نشان کرد که اگر شما براین باورید که با حملات میتوانید آقا و بزرگان تان را خشنود سازید، سخت در اشتباهید، آنها تازمانیکه شما نیز مثل آنها نشوید از شما راضی نخواهند شد. می خواهیم به تمامی مجاهدان در پاکستان و افغانستان و دیگر مسلمانان گوشزد کنیم که ما در بیعت "امارت اسلامی" هستیم. جهاد علیه پاکستان با حمایت و تاییدیه علمای داخلی پاکستان انجام می‌شود. اگر افرادی در رابطه با جهاد علیه پاکستان شک و شبهه ای دارند، می‌توانند با ما به مناظره و مباهله بپردازند، ما در هر زمانی آماده انجام آن هستیم. اگر کسی به دلیل جهاد پاکستان علیه ما مبارزه می‌کند، ما آماده جنگ با آنها نیز هستیم و این را نیز جهاد می‌دانیم. اما این امر موجب احساس آرامش ارتش پاکستان خواهد شد، بنابراین ما نمی خواهیم وارد چنین مسائلی شویم.

ارسال نظر

 
1