خبر فوری

 
 
بیانیه حزب دموکراتیک ملی در مورد ربوده شدن رهبر آن
کد خبر :901204703

16:50 1400/12/06


برچسب ها : اعتراضات, افراد ربوده شده بلوچ, افراد ناشناس, بلوچستان, بیانیه, حزب دموکراتیک ملی, رهبر حزب دموکراتیک ملی, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سخنگوی حزب دموکراتیک ملی,

سخنگوی حزب دموکراتیک ملی اعلام کرد: ما ربوده شدن دکتر جمیل بلوچ رهبر حزب دموکراتیک ملی را محکوم می کنیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سخنگوی حزب دموکراتیک ملی اعلام کرد: ما ربوده شدن دکتر جمیل بلوچ رهبر حزب دموکراتیک ملی را محکوم می کنیم.

وی افزود: رهبر حزب دموکراتیک ملی در تاریخ 4 دی از دفتر کار خود توسط افراد ناشناس ربوده شد. بر اساس گزارش مردم محلی، این افراد ناشناس وابسته به سازمان های اطلاعاتی پاکستان بودند.

وی گفت: گزارش اولیه ربوده شدن رهبر حزب دموکراتیک ملی درج شده و این حزب برنامه اعتراضات به منظور آزادی وی را به زودی منتشر خواهد کرد.

وی همچنین گفت: اخیرا اعتراضات شدیدی در منطقه بارکان ایالت بلوچستان در موضوع اقامتگاه های محلی جعلی صورت گرفت. نماینده حزب در این اعتراضات دکتر جمیل بلوچ رهبر حزب دموکراتیک ملی بود و نقشی کلیدی در این اعتراضات داشت. این اعتراضات موجب پلمپ صدها اقامتگاه جعلی توسط مدیریت منطقه شد و خشم مالکان آن ها را برانگیخت.

وی سپس گفت: فعالان سیاسی در ایالت بلوچستان امنیت ندارند اما حزب دموکراتیک ملی با آگاهی از مسئولیت ملی، راه مبارزه سیاسی را در پیش گرفته و تاکنون در این راه ثابت قدم بوده است. این حزب از منافع مردم بلوچ دفاع کرده و برای این امر از هیچ گونه فداکاری دریغ نمی کند.

ارسال نظر

 
1