خبر فوری

 
 
بی ال تی: در حملات مختلف به پاسگاه های ارتش پاکستان چهار نظامی را به هلاکت رساندیم
کد خبر :608744196

16:20 1399/06/06


برچسب ها : BLT, ارتش پاکستان, دیره بگتی, گروه ببر آزادی بخش بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

گروه ببرهای آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حملات مختلف به مراکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در استان دیره بگتی را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه ببرهای آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حملات مختلف به مراکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در استان دیره بگتی را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، میران بلوچ سخنگوی گروه ببرهای آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ببرهای آزادی بخش بلوچ، نیروهای ارتش پاکستان را در حین ساخت یک پاسگاه در منطقه ابتاری واقع در نزدیکی سهوری دربار به وسیله سلاح های خودکار و راکت هدف قرار دادند که در اثر آن دو نظامی در دم کشته شدند.

وی ابراز داشت: همچنین در عملیات جداگانه ای فدائیان ما یک مرکز دیده بانی ارتش پاکستان واقع در منطقه دندا در پیرکوه استان دیره بگتی را با شلیک چندین فروند راکت هدف قرار دادند، این حمله تلفات سنگینی را به نیروهای ارتش پاکستان وارد آورد.

وی در ادامه این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به یک پاسگاه دیگر ارتش پاکستان استان دیره بگتی افزود: فدائیان ما با استفاده از سلاح تک تیرانداز خود یک نظامی در حال انجام وظیفه در پاسگاه واقع در باربوژ باگر در منطقه مرو را هدف قرار داده و وی را به هلاکت رساندند.

سخنگوی گروه ببرهای آزادی بخش بلوچ بر ادامه حملات خود علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1