خبر فوری

 
 
بی ال ای مسئولیت قتل یک عضو جوخه مرگ دولتی را بر عهده گرفت
کد خبر :240432862

11:06 1401/02/26


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, خضدار, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت قتل یک عضو جوخه مرگ وابسته به نهادهای حکومتی پاکستان در خضدار را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت قتل یک عضو جوخه مرگ وابسته به نهادهای حکومتی پاکستان در خضدار را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان ما شب گذشته محمد علی غلامانی فرمانده یکی از گروه های تبهکاری دولتی موسوم به جوخه مرگ را در منطقه کهند شهرستان خضدار به وسیله بمب مغناطیسی هدف قرار دادند که در نتیجه آن وی به همراه یکی از یاران خود زخمی شد.

به گفته سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ، محمد علی غلامانی از مدت های طولانی تحت سرپرستی ارتش اشغالگر و دیگر نهادهای امنیتی پاکستان با تشکیل یک جوخه مرگ در شهر خضدار و مناطق حومه آن به فعالیت های ضد ملت بلوچ مشغول بود، وی به دستور نهادهای دولت اشغالگر در ربوده شدن و به شهادت رسیدن جوانان بلوچ نقش داشت و با تشکیل گروه مسلح در فعالیت های مجرمانه همچون ربایش و باجگیری از تاجران نقش داشت.

جیئند بلوچ تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام نموده است که افرادی که مرتکب خیانت به ملت بلوچ می شوند تحت هیچ شرایطی مورد عفو قرار نخواهند گرفت.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ حملات خود علیه گروه های تبهکاری موسوم به جوخه های مرگ دولتی که با حمایت و سرپرستی نهادهای امنیتی پاکستان علیه منافع ملت بلوچ در حال فعالیت هستند را تشدید خواهد نمود و مردم بلوچ از نزدیک شدن به این گروه ها خودداری نمایند.

ارسال نظر

 
1